Автомир

5 речей, які не можна робити в автомобілі з повним приводом

Повний привід допомагає долати перешкоди і забезпечує додаткове зчеплення. Однак водіям слід знати, як правильно поводитися з повноприводними автомобілями, передає «Твоя МАШИНА» .

1. Нерозуміння принципів роботи повного приводу

Мало хто знає, що є безліч видів повного приводу. До слова, ніхто точно не може сказати, в чому між ними різниця, і звідси виникає плутанина. Варто знати, що повний привід буває постійним і вибраним. Перший добре себе показує на бездоріжжі, але для міста він не підходить. Для поїздок по місту більше підходить обираний привід, який можна налаштовувати в залежності від умов.

2. Неправильна поведінка на крутому повороті

Повний привід забезпечує більш безпечне маневрування, проте все одно необхідно проявляти обережність. Тут не працюють ті ж прийоми, що з задньопривідними моделями. Проходячи вигини дороги на повноприводному автомобілі, завжди потрібно знижувати швидкість і не збільшувати обороти двигуна, поки не буде пройдена велика частина повороту.

3. Провокування посиленого зносу системи приводу і шин

При постійному гальмуванні на поворотах температура деяких деталей може різко зрости, і трансмісія пошкодиться. Також швидше зношуються шини. Тому в автомобілях з повним приводом режим 4WD варто використовувати лише на слизьких або нерівних ділянках, а на звичайних дорогах перемикатися в режим 2WD.

4. Ривок з місця

Різкий старт шкідливий для всіх машин, тому що сильно навантажується КПП. Найважче швидкий старт на високих оборотах переносять автоматичні трансмісії.

5. Переоцінка абсолютної стійкості і безпеки на дорозі

Повний привід створений для поліпшення тяги і підвищення стійкості при русі, проте він все ж не дає повної безпеки. Також за рахунок більшої ваги гальмівний шлях збільшується. Посилити зчеплення з дорогою допомагають спеціальні шини, що збільшують коефіцієнт тертя.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025