Повний привід допомагає долати перешкоди і забезпечує додаткове зчеплення. Однак водіям слід знати, як правильно поводитися з повноприводними автомобілями, передає «Твоя МАШИНА» .
1. Нерозуміння принципів роботи повного приводу
Мало хто знає, що є безліч видів повного приводу. До слова, ніхто точно не може сказати, в чому між ними різниця, і звідси виникає плутанина. Варто знати, що повний привід буває постійним і вибраним. Перший добре себе показує на бездоріжжі, але для міста він не підходить. Для поїздок по місту більше підходить обираний привід, який можна налаштовувати в залежності від умов.
2. Неправильна поведінка на крутому повороті
Повний привід забезпечує більш безпечне маневрування, проте все одно необхідно проявляти обережність. Тут не працюють ті ж прийоми, що з задньопривідними моделями. Проходячи вигини дороги на повноприводному автомобілі, завжди потрібно знижувати швидкість і не збільшувати обороти двигуна, поки не буде пройдена велика частина повороту.
3. Провокування посиленого зносу системи приводу і шин
При постійному гальмуванні на поворотах температура деяких деталей може різко зрости, і трансмісія пошкодиться. Також швидше зношуються шини. Тому в автомобілях з повним приводом режим 4WD варто використовувати лише на слизьких або нерівних ділянках, а на звичайних дорогах перемикатися в режим 2WD.
4. Ривок з місця
Різкий старт шкідливий для всіх машин, тому що сильно навантажується КПП. Найважче швидкий старт на високих оборотах переносять автоматичні трансмісії.
5. Переоцінка абсолютної стійкості і безпеки на дорозі
Повний привід створений для поліпшення тяги і підвищення стійкості при русі, проте він все ж не дає повної безпеки. Також за рахунок більшої ваги гальмівний шлях збільшується. Посилити зчеплення з дорогою допомагають спеціальні шини, що збільшують коефіцієнт тертя.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…