Автоексперти розповіли, чим небезпечна невидима «грижа» на шині, передає «Твоя МАШИНА» .
«Грижу» не завжди видно, але виявити її можна при першій накачуванні шини. Так, якщо боковина перестає бути однорідною, то шина бракована і її потрібно міняти. Якщо всередині з’явився повітряний міхур, то після певного пробігу всередині матеріалу почнуть виникати неоднорідності.
Приховані «грижі» можуть виникати через недбалої парковки, якщо гума треться об бордюр. Згодом таке пошкодження може перерости в «грижу». Також «грижу» може викликати занадто велике або занадто маленький тиск в шині. Причому з’являтися вони можуть не тільки зовні, але і всередині або навіть під протектором.
Якщо «грижа» тільки почала зростати, то поведінка автомобіля може змінитися. Наприклад, при швидкості 5-10 км / ч кузов буде гойдатися і ледь помітно вібрувати, а при 60 км / ч виникне биття рульового колеса. При більшій швидкості вібрація пропаде.
Бічні «грижі» розпізнати складніше, так як в такому випадку порушення в балансуванні колеса почнуть відчуватися тільки вже при великому ушкодженні. Щоб побачити таку «грижу», доведеться ставити машину на підйомник і детально оглядати колеса.
Найгірше, якщо «грижі» з’явилися на ніпель. Це найнебезпечніший варіант, так як колесо може лопнути в будь-який момент. Покришки з «грижами» небезпечні також тим, що через порушення центру мас страждають ключові елементи автомобіля: підвіска, ШРУСи, кульові опори і т.д. Якщо і далі їздити на пошкоджених шинах, то гума порветься. Це може привести до аварії.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…