Автомир

Чому автомобіль може при русі тягнути в сторону, і як його вирівняти

Іноді при русі по прямій автомобіль трохи відводить убік. Через що це відбувається і як вирішити проблему, розповість «Твоя МАШИНА» .

Шини накачані нерівномірно

В першу чергу варто перевірити шини. Якщо тиск в них різний, то машину буде відводити в бік. На недокачанних шину зростає тиск, збільшується площа контакту з дорогою, і гума швидше зношується.

Дефекти покришок

Друга причина теж пов’язана з шинами, а саме нерівномірним зносом протектора. Так гума стає різної товщини, через що порушується баланс автомобіля. Також машину буде кренити в сторону, якщо протектор різної висоти, різниться малюнок або розмір покришок.

Неправильний сход-розвал

Якщо регулювання сходу-розвалу була проведена неправильно, машину буде кренити в сторону. Або ж настройки могли збитися з-за їзди по вибоїнах і вибоїнах, а також якщо деталі підвіски зносилися і деформувалися. Також викликати розбалансування може кермо, встановлений не по центральній осі. Вирішити проблему можна у автосервісі.

Несправна гальмівна система

Несправності гальмівної системи також можуть позначитися на балансі автомобіля. Тоді автомобіль буде йти в сторону при гальмуванні. Відбутися це може через заклинювання гальмівного супорта, прослизання штифтів або пошкодження гальмівного шланга. В цьому випадку допоможе заміна пошкоджених деталей.

Проблеми рульового управління

Якщо є проблеми в рульовому механізмі, то при наборі швидкості машину буде відводити в праву сторону. Також можна помітити биття керма і збільшення люфту. Часто така проблема зустрічається в передньопривідних моделях.

Проблема в підвісці і ходовій частині

Якщо при прискоренні машина повертає вправо і чути скрип в підвісці, то зносилися сайлентблоки або втулки стабілізатора. Частими поломками можуть стати люфт кульової і заклинило кульова опора, зруйнований і підклинювати ступичний підшипник, зношені пружини і амортизатори. Краще звернутися в автосервіс, де зламані деталі замінять.

Несправність трансмісії

Якщо ШРУС хрумтить, а автомобіль веде в праву сторону при парковці або розвороті, то пора замінити зношену гранату. Якщо ж чутно шум диференціала, а машина йде вправо при їзді на швидкості або при гальмуванні, то механізм потрібно обстежити в автосервісі і відремонтувати.

Recent Posts

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025