Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Однак все не так однозначно, передає «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають трохи некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє крутний момент по різним колесам в залежності від умов. Однак перерозподілити крутний момент неможливо.
Крутний момент можна прикласти тільки туди, де є будь-який опір. Насправді мова йде про блокування диференціала. Функція активується, коли одне колесо знаходиться на поверхні, а інше зависло в повітрі. При цьому немає принципової різниці, буде це диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів ж це робиться протівобуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина по бездоріжжю їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Відомий автоблогер і механік на ім'я Крейг поділився з водіями важливим спостереженням щодо експлуатації автомобілів.…
Кросовери стають дедалі популярнішим вибором серед автолюбителів, і Chevrolet пропонує широкий асортимент надійних, безпечних та…
Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…