Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Однак все не так однозначно, передає «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають трохи некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє крутний момент по різним колесам в залежності від умов. Однак перерозподілити крутний момент неможливо.
Крутний момент можна прикласти тільки туди, де є будь-який опір. Насправді мова йде про блокування диференціала. Функція активується, коли одне колесо знаходиться на поверхні, а інше зависло в повітрі. При цьому немає принципової різниці, буде це диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів ж це робиться протівобуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина по бездоріжжю їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Седани часто асоціюються з комфортом, елегантністю і відносно невеликим багажником у порівнянні з універсалами чи…
Німецький автовиробник Audi активно готується до прем’єри нового флагманського кросовера, який може отримати назву Q9.…
Компанія Kia розсекретила зовнішність і технічні характеристики оновленого кросовера Sportage 2025, орієнтованого на китайський ринок.…
Компактні кросовери завоювали величезну популярність в усьому світі завдяки своїй універсальності, підвищеному кліренсу, сучасному дизайну…
Уже 3 квітня компанія Skoda планує представити спортивну модифікацію свого нового електричного кросовера Elroq. Офіційна…
З 1 квітня 2025 року в Україні діють оновлені правила виїзду чоловіків за кордон. Основна…