Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Однак все не так однозначно, передає «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають трохи некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє крутний момент по різним колесам в залежності від умов. Однак перерозподілити крутний момент неможливо.
Крутний момент можна прикласти тільки туди, де є будь-який опір. Насправді мова йде про блокування диференціала. Функція активується, коли одне колесо знаходиться на поверхні, а інше зависло в повітрі. При цьому немає принципової різниці, буде це диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів ж це робиться протівобуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина по бездоріжжю їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Зима несе автомобілістам масу викликів, серед яких можуть бути і труднощі із запуском двигуна в…
Сегмент SUV сьогодні на піку популярності на автомобільному ринку в Україні та в усьому світі.…
Купівля автомобіля - це важлива подія, до якої потрібно підходити максимально серйозно та відповідально, оскільки…
Хетчбеки дуже популярні в Україні через свою доступну ціну порівняно з седанами і кросоверами, а…
Особи, які ухиляються від військового обліку, з'явлення за повісткою до ТЦК і мобілізації, до яких…
З наступного року Україна переходить на новий ДСТУ, що регламентує зовнішній вигляд і роботу автомобільних…