Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Однак все не так однозначно, передає «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають трохи некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє крутний момент по різним колесам в залежності від умов. Однак перерозподілити крутний момент неможливо.
Крутний момент можна прикласти тільки туди, де є будь-який опір. Насправді мова йде про блокування диференціала. Функція активується, коли одне колесо знаходиться на поверхні, а інше зависло в повітрі. При цьому немає принципової різниці, буде це диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів ж це робиться протівобуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина по бездоріжжю їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…