Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Однак все не так однозначно, передає «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають трохи некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє крутний момент по різним колесам в залежності від умов. Однак перерозподілити крутний момент неможливо.
Крутний момент можна прикласти тільки туди, де є будь-який опір. Насправді мова йде про блокування диференціала. Функція активується, коли одне колесо знаходиться на поверхні, а інше зависло в повітрі. При цьому немає принципової різниці, буде це диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів ж це робиться протівобуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина по бездоріжжю їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…