Автомир

Мотори Toyota та Lexus увійшли до рейтингу найпроблемніших двигунів автомобілів з пробігом

Навіть у виробників із гарною репутацією є невдачі. Експерти назвали найпроблемніші двигуни різних брендів, передає «Твоя МАШИНА».

Відкривають антирейтинг двигуни Toyota та Lexus. Власникам Lexus IS і RS знайомі не надто надійні бензинові V-подібні «шістки» 2GR об’ємом 2,5 і 3,5 літра. Найменший з них страждав від абразивного зносу через негерметичний короб повітряного фільтра, а більший – від недостатнього охолодження циліндрів.

На другому місці знаходиться серія бензинових турбомоторів M271 на 1,6 та 1,8 літра. Ними оснащувалися седани Mercedes-Benz C- та E-класу з 2002 по 2015 роки. У агрегатів виходив з ладу ланцюг ГРМ вже через 100 тис. км, також мотори страждали нагаром у циліндрах, мимовільними попаданнями палива в олію та іншими проблемами.

Є невдалі екземпляри і BMW. З 2004 по 2011 роки марка випускала лінійку рядних бензинових «шісток» N52 об’ємом 2,5 та 3,0 літра. Обидва агрегати зарекомендували себе як «пожирачі» олії, адже навіть за час обкатки йшло до 1,5-2 літрів на 1000 км.

Далі йде компанія Volkswagen. Марка вже друге десятиліття намагається вирішити проблеми з турбомоторами TSI об’ємом 2,0, 1,8 та 1,4 літра. Всі ці агрегати відрізняються швидким зносом ланцюга ГРМ, а також дуже вразливою турбіною, яка виходить з ладу через масляне голодування та облома поршнів вже за 150-200 тис. км.

Замикають антирейтинг агрегати Audi лінійки V6 EA837 об’ємом 2,4 та 2,8 літра, які встановлювалися на машини в середині 2000-х років. Вони славилися задирами в циліндрах, що з’являлися через тендітний силуміновий блок. Справа в тому, що блок призначений для ідеального палива та олії, яку передбачалося замінювати кожні 6-8 тис. км. Зрозуміло, таких рекомендацій дотримуватися неможливо.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025