Зараз кросовером можна назвати будь-який автомобіль з кліренсом більше 10 см. Але великий дорожній просвіт не означає високу прохідність, передає «Твоя МАШИНА».
Варто згадати ЗАЗ-965. Ця модель могла подолати будь-який бруд і купини навіть із двигуном на 27 к.с. У чому полягає секрет машини?
По-перше, Запорожцю допомагала невелика маса лише 800 кг. Машина не застрягла в багнюці, бо просто ковзала по ній, а не йшла на дно.
Також важливу роль відігравало розташування двигуна, яких знаходився в «багажнику» в задній частині машини. Це дало задній привід, також колеса завжди були під навантаженням, що допомагало автомобілю “чіплятися” на складних ділянках дороги.
Дорожній просвіт становив аж 14 см, що дуже непогано навіть для сучасних машин. Досить високий кліренс дозволяв цим авто проїжджати там, де зараз вязнуть нинішні позашляховики.
Запорожець мав плоске днище, яке нізащо не чіплялося. Важливим параметром у прохідності була геометрія кузова. Розташування коліс, переднє і заднє звисання, а також особливості компонування дозволили досягти кутів в’їзду і з’їзду в 31 і 26 градусів. Це дуже хороший показник, який перевершує багато сучасних моделей кросоверів.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…