Автомир

Водіям назвали 10 причин не заводити машину з пульта

Заводити автомобіль з пульта зручно, але є 10 причин не робити цього, передає «Твоя МАШИНА».

1. Приваблює викрадачів

Щоб завести двигун, треба дезактивувати заводський іммобілайзер. Простий спосіб, який раніше використовували установники систем автозапуску, – закріпити другий ключ запалення всередині кожуха кермової колонки. Відповідно, цей надійний рубіж оборони викрадачам навіть не потрібно було долати – достатньо провернути викруткою замок запалювання.

2. Збільшення вартості страховки

Для машин з автозапуском поліси коштують дорожче загалом на 15%. Різниця становить ще більше, якщо у автомобіля високий ризик угону.

3. Збільшує ймовірність ДТП

Недбалість при установці сигналізації з автозапуском на автомобіль з МКПП може призвести до аварії. Якщо датчики нейтрального положення важеля неточно позиціоновані, автоматика може дати дозвіл на пуск двигуна при включеній передачі. Автозапуск спрацює, і машина може спричинити ДТП.

4. Погрожує серйозними несправностями

При автозапуску комутуються силові ланцюги машини – стартера та управління силовим агрегатом. Якщо водій побачив, що стартер не ввімкнувся, він не залишить це поза увагою, на відміну від автозапуску. Таким чином, стартер може легко згоріти. Також можуть статися інші поломки, які серйозно зашкодять автомобілю.

5. Зменшує ресурс олії

Більшість автовласників змінює масло через рівні проміжки часу або пробігу. Але при прогріві двигуна кілометри не біжать, а олія працює у важкому режимі, що погіршує характеристики олії.

6. Вбиває акумулятор

При кожному запуску двигуна витрачається заряд АКБ, при цьому він не заповнюється за час прогрівання двигуна, оскільки холодна батарея не приймає заряду.

7. Збільшує знос двигуна

Підшипники колінчастого та розподільних валів тільки в робочому режимі мають оптимальну кількість олії. Однак при кожному запуску двигуна метал стикається один з одним і швидко зношується.

8. Провокує освіту нагару

При автозапуску двигун працює на прогрівальних оборотах, тобто кількість обертів за хвилину становить приблизно 1000-1100. Потім йдуть мінімальні обороти. На цих режимах з’являється багато нагару і поршневі кільця швидше втрачають рухливість, а свічки псуються.

9. Псує КПП та ходову частину

Після того як автомобіль прогрівся автозапуском, машина ще не готова до різкого руху. Однак автоматична коробка та варіатор, а також ходова залишаються холодними. Тому одразу їхати на повній швидкості не можна.

10. Викликає агресію у сусідів

При прогріванні двигуна нейтралізатор ще не почав працювати ефективно і з труби вихлопу йде неприємний запах, який може дійти інших людей. Звісно, ​​таке сподобається не кожному.

Share
автор
Полина

Recent Posts

Mercedes запустив у серію гібридний CLA, але не поспішає його продавати: у чому причина

Німецький автовиробник Mercedes активно освоює гібридні технології, одним з останніх свідчень чого став випуск гібридного…

12.06.2025

Таємниця назви Nissan Leaf: що ховається за ім’ям легендарного електрокара

В Україні Nissan Leaf був одним з першовідкривачів електричного сегмента авторинку. Сьогодні ця модель надзвичайно…

12.06.2025

Витік гальмівної рідини: чим він небезпечний для лакофарбового покриття

Витік гальмівної рідини – це завжди погано, оскільки негативно впливає на безпеку автомобіля. Однак багато…

12.06.2025

Смола – вбивця ЛКП: як врятувати кузов автомобіля від відомої літньої проблеми

З приходом літа українські автовласники масово зіткнулися з відомою сезонною проблемою – смоляними плямами на…

12.06.2025

Назвали «найсмертоносніший» вживаний автомобіль: на перший погляд він нешкідливий

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, в рамках якого з'ясував, які п'ятирічні автомобілі…

12.06.2025

Ні в якому разі не пишіть цього в протоколі про порушення ПДР

Складання протоколу або постанови про адміністративне правопорушення за фактом порушення ПДР є стресовим моментом для…

12.06.2025