Замінити колодки в автомобілі можна і самостійно. Головне – знати пару порад, передає «Твоя МАШИНА».
Велике навантаження йде саме на передні гальмівні колодки, тому вони зношуються швидше. Щоб провести заміну спереду, потрібно спочатку послабити болти колеса та підняти автомобіль на домкрат. Потім треба зняти колесо та підкласти його під стійку. Це потрібно для безпеки, щоб у разі чого воно стримало машину.
Шлях до гальмівного диска та супорта відкритий, тому тепер його можна очистити. Далі можна розпочати заміну. Найпростіший спосіб зняти супорт – це відкрутити два болти ззаду. Найчастіше вони розраховані під зірочку, і якщо попередній майстер використав мастило, тоді відкрутити їх вдасться без проблем. Після зняття супорта можна витягнути зношені колодки, при цьому супорт треба зафіксувати мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Потім потрібно розвести поршні супорта ключем або іншим зручним способом. Найчастіше береться велика рівна викрутка і з допомогою грубої сили поршень стає місце. Потім можна вставити колодки. Також потрібно не забути змастити болти. Після цього можна повернути колеса.
Наприкінці слід перевірити рівень гальмівної рідини. Після заміни її обсяг може збільшитися, оскільки нові колодки товщі за зношені, і поршень став на початкову позицію. Зменшити кількість рідини можна звичайним шприцом.
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…
Дим з вихлопної труби є не тільки продуктом відходів діяльності ДВЗ, а й важливим індикатором…
Електромобілі міцно займають свою нішу на ринку, проте гібридні технології продовжують привертати увагу покупців, які…
В Україні спостерігається істотний обвал продажів дизельних автомобілів. Як повідомляє асоціація «Укравтопром», у жовтні було…
Щороку в Україні трапляються близько двох сотень тисяч ДТП, кожна десята - з потерпілими. Аварійні…