ЗАЗ-1103 “Славута” має багато недоліків, але автомобіль все одно вважається непоганим. Чому модель здобула таку славу, розповість «Твоя МАШИНА».
Автомобіль випускався з 1998 до 2011 року. Розробили та виробляли «Славуту» в Україні. Але теплі почуття викликані не лише патріотизмом – п’ятидверний ліфтбек сам вартий уваги.
Модель є компактним п’ятимісним автомобілем європейського В-класу з трансформованим багажним відділенням і простою і невибагливою технічною начинкою. Якщо коротко, то машина приваблює кількома сильними сторонами: низькою ціною, доступним сервісом та великим вибором на вторинному ринку.
ЗАЗ-1103 випускався з 1998 року, коли на ЗАЗ прийшла корпорація Daewoo Motors і запровадила у його цехах майже корейський рівень якості. Проте «Славути» через великий вік цю перевагу вже втратили. Але якщо розглядати новий екземпляр, який тільки зійшов з конвеєра, то він володіє переднім приводом, передньомоторним компонуванням та економічним агрегатом. Об’єм двигуна становить 1,1-1,3 літри і доповнений як карбюратором, так і інжектором.
Багато хто відзначає зручність п’ятидверного кузова, тому що через п’яті двері можна завантажити габаритний багаж. Об’єм багажника становить 740 літрів, при цьому борту немає і підлога всього в 760 мм від землі, тому високо піднімати вантаж не доведеться. Навіть досить легко знайти необхідні запчастини, тому ремонт не складе проблем.
Тепер варто розглянути недоліки. По-перше, кузов не має антикорозійного захисту, тому автомобілі просто гниють зсередини. По-друге, дуже швидко ламаються двигуни, особливо 1,1-літровий. Ресурс сягає лише 100-150 тис. км. Недовго служать інші компоненти, як ходова частина і рульове управління. Недоліком є також салон машини: заднє сидіння тісне, погана шумоізоляція, пластик обробки салону жорсткий і галасливий.
Таким чином, брати «Славуту» слід тільки якщо екземпляр знаходиться в ідеальному стані і якщо ціна не вище 1,5-2 тис. доларів. В інших випадках машина принесе лише витрати.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…