Автомир

Водіям розповіли, як забезпечити ефективну роботу акумулятора взимку

У морози справність АКБ особливо важлива, тому що в іншому випадку автомобіль може не завестися. Експерти дали поради, як правильно поводитися з акумулятором, передає «Твоя МАШИНА».

Якщо батарея розрядилася, запустити двигун можна від зовнішнього джерела. Слід пам’ятати, що прикурюватися від іншого акумулятора можна тільки тоді, коли номінальна напруга обох акумуляторів однакова. При цьому машини не повинні стикатися, щоб не сталося коротке замикання. Двигун та інші джерела споживання енергії повинні бути вимкнені в обох автомобілях.

Спочатку затискач червоного кабелю треба прикріпити до позитивної клеми допоміжного автомобіля, а інший кінець кабелю – до позитивної клеми заглухлого автомобіля. Чорний затискач прикріплюється до негативної клеми допоміжного транспортного засобу, а інший кінець – до незабарвленого металевого контакту далеко від батареї автомобіля, що заглухло.

Коли всі кабелі підключені, треба запустити двигун спочатку допоміжного автомобіля, а потім затихлим. Знімати затискачі потрібно у зворотному порядку.

Заряджайте акумулятор до і після тривалого періоду простою. Для цього можна скористатися або професійним зарядним пристроєм у майстерні, або вдома зарядним пристроєм для домашнього використання. Кабелями треба з’єднати зарядний пристрій та АКБ безпосередньо. Після цього зарядний пристрій можна підключати до електромережі. Коли АКБ зарядиться, спочатку потрібно вимкнути зарядний пристрій, а потім можна знімати кабелі від АКБ.

Щоб продовжити термін служби акумулятора, слід дотримуватися низки порад. Так, потрібно регулярно перевіряти напругу, рівень заряду та пускову потужність акумулятора. Також перед тим як залишити машину на зимову стоянку, акумулятор треба відключити. Зберігати АКБ слід у прохолодному місці.

Оглядати АКБ варто хоча б двічі на рік. Взимку проводити перевірку рекомендується щомісяця, особливо, якщо акумулятор старий. Також слід переконатися, що акумулятор надійно закріплений в акумуляторному відсіку, його металеві деталі змащені, а контакти щільно затягнуті. Краще не допускати, щоб АКБ повністю розряджається.

При запуску двигуна слід натискати педаль зчеплення – це допоможе скоротити опір стартера, тобто споживання енергії. Також перед запуском потрібно вимкнути все додаткове обладнання, наприклад, радіо, кондиціонер або додатковий обігрів. Після тривалого простою акумулятор потрібно зарядити за допомогою зарядного пристрою з електронним керуванням.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025