Фахівці розповіли про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.
Перша проблема буде стосуватися старих автомобілів з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу їх з ладу фахівці вирізають ці деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, яка справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог.
Також варто зазначити, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска, тощо.
Для будь-якого автомобіліста і його машини зимові морози є серйозним випробуванням. У якийсь момент ви…
Синоптики прогнозують сильні морози до кінця лютого, що створює додаткові ризики для водіїв і пішоходів.…
Сонливість за кермом - не просто неприємна проблема, яка турбує більшість водіїв під час нічних…
Зимові умови експлуатації автомобіля вкрай непрості, у зв'язку з чим ваша машина за ці місяці…
За більш ніж столітню історію автомобілі еволюціонували з примітивних транспортних засобів у високотехнологічну і складну…
Як відомо, взимку видимість на українських дорогах обмежена, а тому водіям потрібно докладати більше зусиль,…