Фахівці розповіли про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.
Перша проблема буде стосуватися старих автомобілів з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу їх з ладу фахівці вирізають ці деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, яка справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог.
Також варто зазначити, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска, тощо.
Вважається, що при правильному обслуговуванні і дбайливому ставленні автомобілі можуть їздити сотні тисяч і навіть…
Щороку видання Consumer Reports (CR) проводить рейтинги надійності автомобілів, опитуючи власників про проблеми, з якими…
Експерти в галузі автомобільної безпеки закликали водіїв приділяти особливу увагу правильному встановленню та стану килимків…
Останніми роками проблема викрадень автомобілів стала особливо актуальною. Статистика показує значне зростання таких інцидентів, що…
Коли йдеться про проблеми з автомобільними акумуляторами, чимало автовласників зазвичай згадують про холоди, але насправді…
Поїздки в літню спеку можуть бути нестерпними, особливо якщо система кондиціонування вашого автомобіля не справляється…