Фахівці розповіли про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.
Перша проблема буде стосуватися старих автомобілів з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Після виходу їх з ладу фахівці вирізають ці деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, яка справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог.
Також варто зазначити, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска, тощо.
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…
Порушення законів щодо мобілізації та військового обліку в Україні може мати серйозні наслідки для громадян,…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…