Деякі водії вважають підігрів бічних дзеркал марною функцією, тому що не бачать очікуваного результату. Але насправді ефективність залежить від якості елементів, що використовуються, і самого монтажу, передає «Твоя МАШИНА».
Взимку на дзеркала налипає сніг та утворюється лід, а в теплу пору року заважають дощ та запотівання. Це погіршує видимість, що ускладнює перебудову та обгони.
Тому важливо зберігати чистоту дзеркал, але не кожен готовий витрачати на їх очищення час. У цьому може допомогти підігрів дзеркал, особливо у широтах із континентальним або помірно-континентальним кліматом.
Так, підігрів дозволяє розтопити конденсат та сніг. Вмикається він одним натисканням кнопки, що знаходиться в салоні. Якщо такої функції немає в автомобілі, підігрів бічних дзеркал можна зробити самостійно.
Можна придбати готовий комплект для підігріву дзеркал. Тоді для установки знадобляться шуруповерт, інструменти для демонтажу обшивки, викрутка та будівельний фен або гаряча вода.
Перед встановленням комплекту слід перевірити його роботу. Для цього його потрібно підключити до 12В. Якщо все працює справно, комплект можна встановлювати. Спочатку потрібно витягнути дзеркало з утримувача. Потім викрутити гвинти на дверній обшивці, демонтувати панель і відключити дроти. Потім викрутити гвинти тримача дзеркала і прибрати його з дверцят. Потім можна відключити дроти, що йдуть до тримача.
Далі йде розбирання утримувача. Провід треба провести в утримувач дзеркала і прикріпити гвинтами до дверцят. Провід потрібно провести через дверцята, завести в гофру і потім усередину машини, довівши до точки встановлення кнопки. Запитати треба від 12-вольтового акумулятора. На панелі або іншому зручному місці потрібно зробити отвір для кнопки. Також необхідно підключити запобіжник із живлення та підвести провід до кнопки. На кнопку потрібно підключити один «+» провід із живлення та другий «+» провід із дзеркала, а «-» заземлити.
Якщо датчик не горить, слід перевірити всі з’єднання і правильність вибору місця для заземлення. Якщо датчик на кнопці спалахнув, то все зроблено правильно і можна діяти далі. Дзеркало потрібно нагріти будівельним феном або потримати у теплій воді, і акуратно зняти його з корпусу. Потім треба знежирити тильну поверхню дзеркала та приміряти підігрів. Якщо він занадто великий, його треба підрізати за розміром.
Корпус дзеркала може підходити під підігрів. Тоді треба випиляти місце контакту шуруповертом або гравірувальною машиною. Потім можна приклеїти обігрів до дзеркала та вставити його в корпус. Після цього можна приєднати дроти та перевірити роботу підігріву. Якщо все нормально, то треба під’єднати решту дротів і вставити дзеркало в утримувач. Далі потрібно зібрати дверну обшивку, і зробити те ж саме з іншим дзеркалом.
Можна купити універсальний обігрів дзеркал, монтувати його та зібрати схему підключення самостійно. Це коштуватиме зовсім недорого. Також можна включити в схему розумні реле часу, реле із затримкою, реле підігріву в комбінації з термодатчиком, який автоматично включатиме підігрів у холодну погоду.
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…
Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…
Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…
Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…