Вона молода й вродлива, вона ділова і успішна, вона їздить BMW M5. Дуже вправно та швидко їздить на BMW M5. А чоловік, тим часом, вдома готує вечерю…
Новий рекламний ролик від BMW показує, що спорткар – це не обов’язково чоловіча іграшка. Це відео ніби говорить нам, що це вже більше не “світ чоловіків”.
У рекламі 1950-60-х років місце жінки завжди було на кухні, їй відводилась роль придатку до чоловіка. Сьогодні ми чимало чуємо про сексизм тих часів. Та у свіжому ролику від BMW усе перевернулось з ніг на голову.
Ми бачимо гарний сучасний будинок, у ньому чоловік та хлопчик – старший орудує на кухні, малий граєтсья моделькою BMW. П’ята година вечора, з роботи виходить струнка бізнес-леді, сідає у свій BMW M5 з номерним знаком MOMS M5 (Мамина М5) та рушає додому. Перешкоди на шляху до своєї родини жінка долає зі смаком та азартом, адже вона за кермом 600-сильного седана з V8.
Коли вона прибуває додому ми бачимо, що уся їх родина полюбляє автомобілі німецької марки, адже у гаражі стоїть старіша модель BMW – M5 E39, що, вірогідно, належить чоловікові.
Джерело: auto.24tv.ua
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…