Люди, які прагнуть продемонструвати свій статус за допомогою пафосного автомобіля, не готові до серйозних стосунків. Цей факт був встановлений вченими, а результати проведених досліджень оприлюднені на сторінках видання Evolutionary Psychological Science.
У дослідженні взяли участь 223 чоловіків та жінок. Респондентам потрібно було дати оцінку двом людям – «бережливого Дену» і «показовому Дейву». Ден зумів купити новий практичний автомобіль, а Дейв придбав машину з пробігом, а потім довелося витратити додатково гроші на фарбу, масивні колісні диски і преміальну аудіосистему. Обидва виклали за свої автівки однакову суму – 20 000 доларів.
Учасники опитування дали оцінку Дену і Дейву за такими критеріями, як батьківський досвід, привабливість та інтерес до відносин. Більшість респондентів зазначили, що такі люди як Дейв нерозбірливі в статевих контактах і їм не варто довіряти. Завдяки цим дослідженням було показано, що чоловіки, які вкладають кошти в рекламу своїх матеріальних можливостей – самозакохані і не здатні до тривалих відносин.
Проблема раптового розряджання акумуляторної батареї автомобіля особливо актуальна взимку. На морозі АКБ не тримає заряд…
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…