Свого часу в Україні існувало не так багато виробників легкових автомобілів. Якщо авто запорізького автозаводу були найвідомішими, то почесне друге місце за популярністю було в авто з Луцького заводу ЛуАЗ. Майже кожен поважаючий себе автомобіліст чув про плаваючий ЛуАЗ або про модель 969 “Волинь”.
Водночас у заводу були й інші досить цікаві моделі, які здебільшого залишилися невідомими для широкого загалу. Так, ближче до 80-х на заводі почали замислюватися над модернізацією легендарної “Волинянки”, яка випускалася ще з 60-х років. Спочатку на заводі просто хотіли поставити склопластиковий кузов на старе шасі 969.
Трохи пізніше інженери ЛуАЗу запропонували кардинально нову модель – ЛуАЗ-1301. Крім кузова зі склопластику, автомобіль отримав новий двигун та шасі від Таврії. Силовою установкою для авто послужив двигун на 1,2 літра. Підвіска стала пружинною, а кліренс міг регулюватися за допомогою пневматики!
Попри свої невеликі розміри, автомобіль отримав постійний повний привід та міжосьовий диференціал із блокуваннями. Пізніше цей автомобіль перетворився на повноцінну модель ЛуАЗ-130, який з легкістю піддавався різноманітним модифікаціям.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…