Свого часу в Україні існувало не так багато виробників легкових автомобілів. Якщо авто запорізького автозаводу були найвідомішими, то почесне друге місце за популярністю було в авто з Луцького заводу ЛуАЗ. Майже кожен поважаючий себе автомобіліст чув про плаваючий ЛуАЗ або про модель 969 “Волинь”.
Водночас у заводу були й інші досить цікаві моделі, які здебільшого залишилися невідомими для широкого загалу. Так, ближче до 80-х на заводі почали замислюватися над модернізацією легендарної “Волинянки”, яка випускалася ще з 60-х років. Спочатку на заводі просто хотіли поставити склопластиковий кузов на старе шасі 969.
Трохи пізніше інженери ЛуАЗу запропонували кардинально нову модель – ЛуАЗ-1301. Крім кузова зі склопластику, автомобіль отримав новий двигун та шасі від Таврії. Силовою установкою для авто послужив двигун на 1,2 літра. Підвіска стала пружинною, а кліренс міг регулюватися за допомогою пневматики!
Попри свої невеликі розміри, автомобіль отримав постійний повний привід та міжосьовий диференціал із блокуваннями. Пізніше цей автомобіль перетворився на повноцінну модель ЛуАЗ-130, який з легкістю піддавався різноманітним модифікаціям.
Зупинка автомобіля поліцією – це завжди стрес для водія. Багато в чому тривожність пов'язана з…
Влітку в Україні багато водіїв возять під рукою в машині пляшку води, щоб уникнути зневоднення…
Ціни на українських АЗС не радують, через що багато автомобілістів навіть замислюються про кардинальні зміни,…
В Україні, як і в усьому світі, сьогодні справжній бум на кросовери. Однак далеко не…
Багато українських автомобілістів не змінюють трансмісійну рідину в своєму автомобілі, не кажучи вже про контроль…
Кожен автомобіліст стикався на дорозі з водіями великовантажних автомобілів. При цьому багато хто помічав хоч…