Свого часу в Україні існувало не так багато виробників легкових автомобілів. Якщо авто запорізького автозаводу були найвідомішими, то почесне друге місце за популярністю було в авто з Луцького заводу ЛуАЗ. Майже кожен поважаючий себе автомобіліст чув про плаваючий ЛуАЗ або про модель 969 “Волинь”.
Водночас у заводу були й інші досить цікаві моделі, які здебільшого залишилися невідомими для широкого загалу. Так, ближче до 80-х на заводі почали замислюватися над модернізацією легендарної “Волинянки”, яка випускалася ще з 60-х років. Спочатку на заводі просто хотіли поставити склопластиковий кузов на старе шасі 969.
Трохи пізніше інженери ЛуАЗу запропонували кардинально нову модель – ЛуАЗ-1301. Крім кузова зі склопластику, автомобіль отримав новий двигун та шасі від Таврії. Силовою установкою для авто послужив двигун на 1,2 літра. Підвіска стала пружинною, а кліренс міг регулюватися за допомогою пневматики!
Попри свої невеликі розміри, автомобіль отримав постійний повний привід та міжосьовий диференціал із блокуваннями. Пізніше цей автомобіль перетворився на повноцінну модель ЛуАЗ-130, який з легкістю піддавався різноманітним модифікаціям.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…