В патентне відомство США надійшла заявка від Audi AG на реєстрацію нового типу двигунів внутрішнього згоряння. Автор винаходу – Маркус Строммер, повідомляє Авто 24.
Новий двигун працює за звичним принципом роботи всіх двигунів внутрішнього згоряння, а головною його особливістю є циліндри різних розмірів, які розділені на дві групи із загальним блоком. По суті це два двигуна інтегрованих в один, які можуть працювати як спільно, так і індивідуально в залежності від поточних потреб.
Технологія має багато спільного з системами відключення циліндрів, яка вперше з’явилася ще в 1981 році на автомобілях Cadillac, але система від Audi обіцяє набагато вищу ефективність, оскільки вона деактивує половину двигуна замість того, щоб просто відключати подачу палива, при якій поршні продовжують рухатися як непотрібний баласт.
Дві групи поршнів різного розміру обертають два окремих колінчастих вала. Революційна річ в патенті це саме той механізм, який синхронізує їх роботу.
В режимах з малим навантаженням працюють тільки два циліндра об’ємом 0,5 літра кожен. Якщо потрібно більше потужності, то можна задіяти інші два циліндра об’ємом по 0,75 літра або задіяти всі циліндри загальним обсягом 2,5 літра. Така технологія допоможе значно скоротити витрату палива.
Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…
Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…
Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…
Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…
Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…
Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…