Водіям розповіли, що ефективність та довговічність роботи двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) значною мірою залежать від якості палива.
Експерт зазначив, що кожний вид палива характеризується властивостями робочих фракцій. Фракційний склад визначається за стандартами якості, а відхилення від технології призводить до появи неякісного палива.
Фахівець додав, що бензин із низьким октановим числом не завдає особливої шкоди екології. Більше того, до його складу входить менша кількість присадок, частина яких є токсичною. Присадки додають у паливо для покращення його експлуатаційних властивостей.
При цьому фахівець зауважив, що на ринку є недобропорядні продавці, які застосовують присадки безконтрольно. Таке паливо, у довгостроковій перспективі може призвести до відкладень усередині ДВЗ, що зменшить термін його служби.
Експерт уточнив, що автовласники розуміють, що залили в бак неякісне паливо, розбавлене сторонніми сумішами лише після виявлення неполадок у роботі силового агрегату.
Підбиваючи підсумки, експерт сказав, що варто уникати неперевірених АЗС, де паливо дешевше, ніж у середньому на ринку. Така економія може обернутися дорогим ремонтом автомобіля.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…