Зараз вже нікого не здивуєш компактними вантажівками, так як в умовах сучасного мегаполісу велика машина це скоріше мінус, ніж плюс. Але колись, у далекі 1960-ті, коли українські конструктори задумалися над створенням міні-вантажівки, суспільство було не готове до таких інноваційних рішень і проект так і залишився на рівні концепту, розповіли в Авто24.
Почалася історія з того, що у 50-х роках минулого століття на Київському мотозаводі вирішили побудувати невелику вантажівку з назвою “Київ”, а основою для неї став мотоцикл “Дніпро”. При цьому підсумкова версія вантажівки мала тільки двигун і коробку від мотоцикла, а решта запчастин були запозичені в інших транспортних засобів.
Усього було випущено 4 версії малотоннажних вантажівок “Київ”:
КМЗ-1 (автомобіль з хребтовою рамою, опозитним 2-циліндровим двигуном та двомісною кабіною зі склопластику. Кермо та гальма взяті з Москвича 402. Максимальна вантажопідйомність – 500 кг, максимальна швидкість – 60 км/год);
КМЗ-3 (порівняно з першою версією машина отримала велику кабіну, інше розташування двигуна, алюмінієвий кузов і великі колеса. Рама стала лонжеронною, а кермо та гальма взяли з українського ЗАЗ-965);
КМЗ-4 (версія КМЗ-3 із кузовом типу фургон);
КМЗ-5 (армійський варіант міні-вантажівки з укороченою базою та максимально полегшеним кузовом)
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…