Categories: Автосвіт

Вчені здійснили прорив у сфері автомобілебудування

Австралійські вчені запропонували вирішення однієї з головних проблем водневого палива. Проект підтримують Toyota, Hyundai і BMW.

Використання водню як палива для автомобілів має давню історію. Сьогодні ключовими проблемами застосування водневого палива є відсутність необхідної інфраструктури (як і у електрокарів) але, найголовніше, – складності з його зберіганням.

Для водню, що перебуває у зрідженому або газоподібному стані, необхідне значне збільшення обсягу паливних баків і підвищення вимог до безпеки, зберігання, транспортування та застосування.

Але, нещодавно, фахівці з австралійського об’єднання наукових і прикладних досліджень СSIRO запропонували своє рішення для перевезення та зберігання водню в автомобілях.

Як повідомляє Business Insider, вчені розробили мембранну технологію для заправки автомобілів з використанням аміаку – хімічної сполуки азоту і водню.

Toyota, Hyundai і BMW підтримують дослідження та планують використовувати водень як паливо у майбутньому.

“На відміну від електрокарів, водневі автомобілі можуть повністю заправитися протягом декількох хвилин і мати у два рази більший запас ходу. Технологічні досягнення також сприяють зниженню витрат виробництва поновлюваного водню, щоб зробити його конкурентоспроможним з викопним паливом”, – пише НВ.

Технологія, запропонована СSIRO, використовує модульну установку для зберігання водню у формі аміаку, і перетворює його назад в водень безпосередньо перед використанням.

Простіше кажучи, такий метод дозволяє застосовувати існуючі паливні системи для транспортування аміаку, просто в потрібний момент відокремлюючи від нього надчистий насичений водень.

“Це відправна точка для енергетики, і ми чекаємо з нетерпінням застосування інновацій CSIRO, щоб забезпечити цьому захоплюючому поновлюваному джерелу палива і енергії більш плавний шлях виходу на ринок”, – говорить виконавчий директор CSIRO Ларрі Маршалл.

Дослідники вже продемонстрували свою технологію на гібридних моделях Toyota Mirai і Hyundai Nexo.

На реалізацію проекту зі створення інфраструктури отримання, поставки та зберігання водню, CSIRO отримали $1,7 млн ​​від Фонду розвитку промисловості і $1,2 млн від міжнародної компанії BOC, що займається виробництвом спеціальних газів у Великій Британії та Ірландії (атмосферні гази, кисень, азот, аргон та інше).

Таким чином, вже за декілька років Австралія може стати ключовим ринком водневих авто для азіатських і європейських автовиробників.

Recent Posts

Ford анонсував переведення половини модельного ряду на електротягу до 2030 року

В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…

18.12.2025

Як вберегти двері автомобіля від примерзання: розкрили один робочий лайфхак

Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…

18.12.2025

Євросоюз відкладає заборону автомобілів з ДВЗ: названа умова

Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…

18.12.2025

Уряд анонсував нові пільги для українських водіїв: хто їх отримає

В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…

18.12.2025

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025