Американський актор став героєм нового рекламного ролика.
Відомий американський актор Чак Норріс став героєм рекламного ролика Toyota. Завдяки його автографу на передньому крилі пікап Tacoma перетворився на справжнього супергероя: врятував рейнджера, допоміг дістати м’яч з дерева, а також виграв чемпіонат світу з шахів.
В кінці ролика на стіні агента Норріса можна побачити постер, стилізований під рекламні плакати бойовиків 80-х років. На ньому замість актора зображена Toyota Tacoma, а сам фільм називається Tacoma Thunder.
На північноамериканському ринку пікап Toyota Tacoma пропонується з 2,7-літровою “четвіркою” потужністю 161 кінську силу і 244 Нм крутного моменту, а також 282-сильним (359 Нм) V6 об’ємом 3,5 літра. Коробка – шестиступінчаста “механіка” або “автомат”. Ціна – мінімум 25 400 доларів.
Джерело: avtodream.org
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…