Японська машинобудівна компанія Isuzu представила в австралійському Мельбурні два прототипи екстремальних автомобілів, які отримали загальну назву Concept X. Екстремальними машинами стали позашляховик і пікап.
В основу пікапа лягла архітектура моделі Isuzu D-Max, а розміри авто склали 5500X2150X2100 міліметрів. Кліренс машини становить 370 мм.
Позашляховик побудували на платформі 7-місного Isuzu MU-X, який успішно продається на австралійському авторинку. Довжина позашляховика зменшилася на 500 мм, а кут з’їзду автомобіля склав 37,3 градуса.
Обидва автомобілі обзавелися електричною лебідкою WARN Zeon 10-S Platinum, 5-важільною підвіскою, 20-дюймовими колісними дисками, «взутими» в 38-дюймові позашляхові покришки Toyo Open Country і гальмівними механізмами TBS Racing.
Підкапотний простір пікапа і позашляховика займе 4-циліндровий дизельний мотор об’ємом 3,0 літра потужністю 176 к.с..
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…