Японська машинобудівна компанія Isuzu представила в австралійському Мельбурні два прототипи екстремальних автомобілів, які отримали загальну назву Concept X. Екстремальними машинами стали позашляховик і пікап.
В основу пікапа лягла архітектура моделі Isuzu D-Max, а розміри авто склали 5500X2150X2100 міліметрів. Кліренс машини становить 370 мм.
Позашляховик побудували на платформі 7-місного Isuzu MU-X, який успішно продається на австралійському авторинку. Довжина позашляховика зменшилася на 500 мм, а кут з’їзду автомобіля склав 37,3 градуса.
Обидва автомобілі обзавелися електричною лебідкою WARN Zeon 10-S Platinum, 5-важільною підвіскою, 20-дюймовими колісними дисками, «взутими» в 38-дюймові позашляхові покришки Toyo Open Country і гальмівними механізмами TBS Racing.
Підкапотний простір пікапа і позашляховика займе 4-циліндровий дизельний мотор об’ємом 3,0 літра потужністю 176 к.с..
Після отримання прав більшість новачків не так їздять, як мучаться. Пітніють долоні, серце вистрибує з…
Знайти живий кросовер на вторинці зі скромним бюджетом – завдання не з легких. Ціни злетіли,…
Водії часто сперечаються, які шини кращі – вузькі чи широкі. Остаточного рецепту тут немає, але…
Гальмівні колодки – не вічні. Навіть якщо їздити спокійно, на 60–70 тисячах кілометрів вони підуть…
Їдете з причепом – гальмуєте вже не самі. Машина бере на себе не тільки свою…
Honda готує до дебюту нову модель – бюджетний міський електромобіль N-ONE e:. Як пише Carscoops,…