Покупці «євроблях» частіше хочуть авто, за яке не треба відповідати. Про це розповів 28-річний киянин Олександр, який два роки займається «перегоном» автомобілів з Європи.
Українець займається цією «справою» на пару з другом – той живе в Польщі, знаходить автомобілі, відповідає за техогляд і паперову тяганину, а Олександр працює з клієнтами тут.
За його словами, клієнтів він не шукає, так як задоволені покупці самі роблять рекламу. На сайтах і в газетах оголошення не дає – занадто велика конкуренція, пише Політека.
«В цілому процес такий: клієнт називає суму, на яку розраховує, і побажання по машині (марка, модель, рік випуску, технічні характеристики тощо.), І якщо все реально, ми з товаришем з Польщі шукаємо авто», – говорить Олександр .
Найбільш частий варіант ввезення авто – тимчасовий транзит. Саме в цьому випадку власник не несе ніякої відповідальності за автомобіль, його можна кидати на дорозі після ДТП, порушень і т.д.
«Після проходження через український кордон автомобілі везуть далі – в Молдову, Румунію та ін. Там виписується довіреність на нерезидента України або Польщі, він знову ввозить авто в Україну, йому дається тимчасове ввезення на рік, і після цього замовник бере довіреність і їздить. В цьому випадку того, кому дійсно належить машина і хто на ній їздить, годі й шукати, тобто якщо що – кінці у воду. Така схема користується попитом – людям більше подобається, коли на них лежить менше відповідальності», – поділився нюансами Олександр.
Олександр стверджує, що, незважаючи на достаток ринку «євроблях», найкраще гнати авто з Польщі.
«У Польщі машина з обліку не знімається ні в разі непроходження техогляду, ні при будь-яких інших умовах – при цьому завжди можна повернутися назад до Польщі, поновити документи та ін.», – зазначає киянин.
Рекетирів Олександр не боїться. Каже, що головні вимагачі – на кордоні.
«Головний гоп-стоп – на українському кордоні на зворотному шляху, коли вже ввозиш машину. Буває, звичайно, що без зайвих питань проїжджаєш всі пункти контролю, але частіше платити доводиться кожному, починаючи від паспортного контролю і закінчуючи виїздом на шлагбаумі. Середня сума «мзди» – по 200 грн, або 20 злотих. Набігає близько 1000 грн», – розповів українець.
За його словами, в Польщі такого неподобства немає – навіть за пропозицію хабара можна сісти у в’язницю.
«Чистими» на кожній машині Олександр заробляє від 300 до 500 доларів. Всього ж «колісна» надбавка (плюс до вартості авто) – близько 1000 доларів.
Найчастіше купують «Мерседес» і «Ауді», хоча надходять замовлення і на дешеві «Ланоси» за 1200 доларів і на дорогі Infinity (10-12 тисяч).
Олександр відзначає, що останнім часом його доходи скоротилися через безліч машин з простроченою реєстрацією. Такі можна купити за півціни. І хоча правоохоронці їх можуть відібрати в будь-який момент, а власника оштрафувати, народ все одно купує, так як головний критерій – дешевизна.
Киянин підкреслив, що якби ці «прострочки» і «консервні банки» одразу відправляли на металобрухт, то дороги б розвантажилися вдвічі.
«Цих євроблях не було б на дорогах, якби можна було за адекватну ціну, скажімо за € 500-700, розмитнити авто. Зараз же в Україні з цим маразм», – підкреслив Олександр.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…