Categories: Автосвіт

Для GM і VW настали нелегкі часи

Продажі на найбільшому в світі автомобільному ринку падають, що викликає великі проблеми для провідних світових брендів, які свого часу зробили ставку на ринок Піднебесної, як на основний фактор свого зростання. Китай справлявся з цією роллю протягом багатьох років, оскільки швидке економічне зростання дало мільйонам споживачів кошти, яких цілком вистачало на придбання символу статусу середнього класу – іномарки, пише Укравтопром.

Для таких компаній, як General Motors і Volkswagen, ринок КНР приносить більше доходів, ніж США чи Європа. Але ці компанії зараз стикаються з труднощами. Цього року китайський ринок став набагато жорсткішим, оскільки економіка в цілому втрачає динаміку розвитку на тлі торгової війни зі Сполученими Штатами. Фольксваген заявив у вівторок, що його продажі в Китаї минулого місяця впали майже на 11 відсотків. Напередодні GM оголосив, що його продажі в країні впали на 15% в третьому кварталі. Jaguar Land Rover закриває одну зі своїх британських фабрик після того, як її вересневі продажі в Китаї обвалилися на 46 відсотків. Не кращі справи і у Ford.

«Після багатьох років астрономічного зростання автомобільний ринок Китаю, нарешті, повертається на Землю», – йдеться в заяві, опублікованій в Пекіні у вівторок. Продажі автомобілів в Китаї, за даними Китайської асоціації автомобільних виробників, падали і в липні, і в серпні. Торгова війна зі Сполученими Штатами викликала «помітну загальну невизначеність серед китайських споживачів», через що вони неохоче купують нові автомобілі, сказано в доповіді VW.

Така ситуація найболючіше вдарила по іноземним брендам. Деякі світові автовиробники стикаються з особливими проблемами через свою модельну лінійку. Наприклад, такі компанії, як Jaguar Land Rover і GM, що активно продають в Китаї свої «ненажерливі» позашляховики, відчули різке зниження попиту на свій товар в результаті недавнього підвищення цін на паливо.

Інші бренди, такі як Ford і BMW, страждають від того, що не поспішаючи впроваджують свої останні моделі, від чого споживачі стають більш схильними до очікування чогось новішого.

Як відомо, багато західних автовиробники створювали СП з місцевими партнерами, виробляючи автомобілі для ринку Китаю і уникаючи високих імпортних мит. На тлі спалахнувшої торгової війни, така політика сьогодні виглядає ще більш виправданою. У цьому змогли переконатися ті бренди, які як і раніше експортують в КНР свої автомобілі (в основному це стосується моделей високого цінового діапазону).

Daimler, головна компанія Mercedes Benz, в червні попередила, що нові китайські тарифи на американські позашляховики вдарять по її прибутку. У BMW заявили в липні, що змушені підняти ціни на позашляховики, які вони експортують до Китаю зі Сполучених Штатів, де знаходиться їхній найбільший завод. Такий крок BMW називає вимушеним, звинувачуючи, зокрема, «триваючі міжнародні торговельні конфлікти».

За словами Ту Ле, глави Шанхайської консалтингової компанії Sino Auto Insights, китайські покупці швидше за все переорієнтуються від цих брендів до дешевших альтернатив японських і південнокорейських компаній.

Recent Posts

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025

ТОП-5 авто, кузов яких не боїться іржі більше 15 років

Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…

18.12.2025