Фото: Твоя МАШИНА
Щоденна їзда містом – з її заторами, світлофорами та короткими маршрутами – може тихо вкорочувати життя двигуну. Про це виданню “Твоя МАШИНА” розповів моторист із понад 15-річним досвідом Сергій, що працює на СТО в Черкасах. За його словами, більшість авто, які приганяють на ремонт, – саме з «міським» пробігом.
«Усе просто. Рух у заторах – це часті зупинки, оберти нижчі за 2000, двигун не прогрівається нормально. А це – сажа, нагар, бруд у масляній системі. І мотор починає «вмирати» зсередини», – каже він.
Трасова їзда, навпаки, розвантажує силову установку. Якщо їхати хоча б 20–30 кілометрів за межами міста, на швидкості й обертах близько 5000, у моторі починається процес самоочищення. Відкладення вигоряють, масло працює на повну. І не лише двигун «дихає вільніше».
«У таких поїздках краще працює коробка, гальмівна система, менше навантаження на підвіску. Це як зарядка після довгого сидіння», – додає Сергій.
І наголошує: навіть раз на тиждень така поїздка може відкласти капремонт на роки.
Цю думку підтверджують і дані техобслуговування. За словами майстрів, автомобілі з «міським» пробігом частіше потрапляють на ремонт, ніж ті, що регулярно бувають на трасі.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…