Фото: Твоя МАШИНА
Щоденна їзда містом – з її заторами, світлофорами та короткими маршрутами – може тихо вкорочувати життя двигуну. Про це виданню “Твоя МАШИНА” розповів моторист із понад 15-річним досвідом Сергій, що працює на СТО в Черкасах. За його словами, більшість авто, які приганяють на ремонт, – саме з «міським» пробігом.
«Усе просто. Рух у заторах – це часті зупинки, оберти нижчі за 2000, двигун не прогрівається нормально. А це – сажа, нагар, бруд у масляній системі. І мотор починає «вмирати» зсередини», – каже він.
Трасова їзда, навпаки, розвантажує силову установку. Якщо їхати хоча б 20–30 кілометрів за межами міста, на швидкості й обертах близько 5000, у моторі починається процес самоочищення. Відкладення вигоряють, масло працює на повну. І не лише двигун «дихає вільніше».
«У таких поїздках краще працює коробка, гальмівна система, менше навантаження на підвіску. Це як зарядка після довгого сидіння», – додає Сергій.
І наголошує: навіть раз на тиждень така поїздка може відкласти капремонт на роки.
Цю думку підтверджують і дані техобслуговування. За словами майстрів, автомобілі з «міським» пробігом частіше потрапляють на ремонт, ніж ті, що регулярно бувають на трасі.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…