Фото: Skoda
На автосалоні в Мюнхені чеський бренд презентував концепт Vision O, який розглядають як попередній перегляд нової Octavia. Компанія залишилась вірною формату універсала, що виглядає сміливим кроком у час, коли більшість конкурентів робить ставку на SUV.
Дизайнери зробили акцент на формах і деталях, які складно сплутати з іншими авто. Середня стійка пофарбована в тон кузова і нагадує моделі DS, але решта виглядає цілком оригінально. Пласкі квадратні крила, затемнені задні стійки, увігнута корма і виразна світлодіодна оптика створюють відчуття концепта з майбутнього.
Салон ще більше вражає. Перед водієм немає класичної панелі приладів – замість неї вздовж скла простягнувся дисплей шириною 1,2 метра. Центральний екран встановлений вертикально, а під ним – місце для бездротової зарядки одразу двох смартфонів. Навіть селектор руху зроблений у вигляді невеликої шайби. Решту завдань може виконувати голосовий асистент Laura AI.
Практичність також не забули. Багажник розрахований на 650 літрів. У салоні можна знайти переносну колонку, міні-холодильник, чотири парасольки, нішу для сміття у задніх ліхтарях і навіть зарядку для гаджетів, вмонтовану у підголівники. «Škoda вкотре нагадує, що універсал може бути сучасним і зручним», – коментує німецький оглядач Томас Келер, який працює з брендом понад 15 років.
Що стосується технічних даних, виробник залишив інтригу. Відомо лише, що Vision O і майбутня серійна модель базуватимуться на платформі Volkswagen SSP з 800-вольтовою архітектурою. Ця розробка створюється спільно з компанією Rivian і дає змогу зменшити час зарядки. «Ймовірно, серійна версія отримає запас ходу понад 500 км, але точні цифри Škoda поки не називає», – пояснює інженер-електрик з Праги Мартін Новотни.
Виробник планує представити серійну Octavia нового покоління у 2028 році. Якщо хоча б частина рішень Vision O дійде до конвеєра, Octavia залишиться улюбленим вибором європейських сімей, але вже у повністю електричному форматі.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…