Categories: Автосвіт

“Богдан” випередив Tesla і випустив свою круту електровантажівку (ФОТО)

Першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive, представив «Богдан» у стінах луцького ДП «Автоскладальний завод №1». Про це повідомляє ТМ з посиланням на прес-службу корпорації «Богдан».

Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу.

«Ця електрична техніка відповідає сучасним технічним стандартам і виготовлена згідно з європейськими екологічними нормами. Як відомо, від 2025 року містах Євросоюзу планують заборонити рух автівкам з дизельними двигунами. Тож виробництво таких вантажівок є не просто перспективним напрямком, а й необхідністю в умовах новітнього ринку», – зауважили у прес-службі «Богдану».

У корпорації наголошують, що екологічний транспорт – перспективна для України ніша, яку на теренах держави першим зайняв саме «Богдан». Українська компанія бачить перспективи у виробництві електричного спеціального транспорту для країн ЄС, які наразі проявляють чималий попит на таку екологічну техніку. У перспективі електромашинами можуть зацікавитися і українські міста, для яких питання екологічності транспорту стане визначальним.

Вироблена в Україні електромашина отримала схвальні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації у Данії розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.

Водночас в українській корпорації звертають увагу, що Україна поки що не виявляє значного інтересу до подібної техніки, яка в усьому світі замінює застарілі машини, що псують довкілля.

«Поки європейські компанії замовляють в українського виробника екологічні спецмашини для вивезення побутових відходів, наша власна держава пасе задніх у цьому питанні. Хоча електрична спецвантажівка від «Богдана» випереджає аналоги за характеристиками, а компанія готова виготовляти її і для українських міст», – заявили у прес-службі корпорації.

Спецмашина ERCV27 здатна розвивати швидкість до 80 км/год. Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі становить 220 км, а термін їх експлуатації сягає 12 років. Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.

Нагадаємо, що підприємство має досвід виготовлення найсучасніших тролейбусів для України та Європи, електробусів для Польщі й Чехії та кузовів електробусів для Франції.

Recent Posts

Шість фраз, які краще не говорити під час зупинки автомобіля на блокпосту

В Україні триває війна проти російських окупантів, у зв'язку з чим діє і воєнний стан,…

26.11.2024

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024