Тюнери створили Hyundai, який «їсть» три літри на «сотню»

Компанія Hyundai представить на тюнінг-шоу SEMA, яке відкриється 31 жовтня поточного року, концептуальний варіант гібрида Ioniq. Новинка, що отримала назву HyperEconiq Ioniq, стала навіть економічнішою від серійного автомобіля – її витрата склала менше трьох літрів на “сотню”, передає Твоя МАШИНА з посиланням на finance.ua.

Прототип розроблений у співпраці з канадським ательє Bisimoto Engineering. Гібриду додали новий обвіс кузова з карбоновими елементами і 19-дюймові вуглепластикові колісні диски з шинами зі зниженим опором коченню, а також закрили задні колісні арки.

Крім цього, концепт отримав занижену підвіску, фірмову випускну систему Bisimoto, інший генератор і свічки NGK, перепрошиту електроніку, алюмінієві гальмівні супорти Buddy Club, а також ковші Recaro в салоні.

Як заявляє тюнер, витрата пального автомобіля в змішаному циклі становить 2,9 літра, тоді як серійний Ioniq споживає близько чотирьох літрів палива на сто кілометрів пробігу.

Гібрид Ioniq дебютував в 2016 році. Автомобіль оснастили силовою установкою на базі 105-сильного атмосферника 1.6. Також машина має електродвигун потужністю 43,5 сили і комплект літій-полімерних акумуляторів.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025