Компанія Hyundai представить на тюнінг-шоу SEMA, яке відкриється 31 жовтня поточного року, концептуальний варіант гібрида Ioniq. Новинка, що отримала назву HyperEconiq Ioniq, стала навіть економічнішою від серійного автомобіля – її витрата склала менше трьох літрів на “сотню”, передає Твоя МАШИНА з посиланням на finance.ua.
Прототип розроблений у співпраці з канадським ательє Bisimoto Engineering. Гібриду додали новий обвіс кузова з карбоновими елементами і 19-дюймові вуглепластикові колісні диски з шинами зі зниженим опором коченню, а також закрили задні колісні арки.
Крім цього, концепт отримав занижену підвіску, фірмову випускну систему Bisimoto, інший генератор і свічки NGK, перепрошиту електроніку, алюмінієві гальмівні супорти Buddy Club, а також ковші Recaro в салоні.
Як заявляє тюнер, витрата пального автомобіля в змішаному циклі становить 2,9 літра, тоді як серійний Ioniq споживає близько чотирьох літрів палива на сто кілометрів пробігу.
Гібрид Ioniq дебютував в 2016 році. Автомобіль оснастили силовою установкою на базі 105-сильного атмосферника 1.6. Також машина має електродвигун потужністю 43,5 сили і комплект літій-полімерних акумуляторів.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…