З’явилося відео з демонстрацією можливостей підвіски E-Active Body Control в новому Mercedes GLE. Завдяки 48-вольтової бортової мережі та гідроакумуляторам, встановленим на кожній амортизаційної стійці, позашляховик може індивідуально контролювати жорсткість і положення кожного з коліс.
E-Active Body Control – унікальна система, до складу якої входить стереокамера, що зчитує з відстані 15 метрів нерівності дороги, пневмопідвіска Airmatic і потужна гідравліка. Отримуючи інформацію від камери й інших датчиків, бортовий комп’ютер здатний з точністю до трьох міліметрів визначати необхідну висоту кузова, щоб безперешкодно проїхати нерівності. При цьому рівень спрацьовування системи можна виставити вручну.
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…