Зараз в дилерських центрах можна придбати будь-який автомобіль. Ви можете взяти один з тих, що вже є в наявності і красується в салоні, або ж зробити замовлення і трохи почекати. Все доступно і зручно.
Що ж відбувається з автомобілями, які стоять в салоні не один рік, але так і не продаються, розповість Твоя МАШИНА.
Це нормальне явище. Тим більше зараз, коли ринок уживаних автомобілів рясніє оголошенням і як ніколи сповнений привабливими пропозиціями. Якісь із них досить вигідні, деякі не дуже. У той же час, дуже складно передбачити, яким буде рівень попиту на той чи інший новий автомобіль, при його надходженні в дилерський центр. Саме тому і залишається такий ось «мертвий вантаж» у вигляді нерозпроданих авто.
На такі машини можна часто побачити знижку, проте, салони рідко сильно знижують ціну. Цьому є пояснення. По-перше, якщо вартість буде занадто низькою, продавець банально не отримає жодної вигоди і піде у «мінус». А по-друге, якщо на такі автомобілі буде встановлена дуже доступна ціна, то покупці віддадуть перевагу їх новеньким моделям. Адже продати другі для салону буде більш вигідно. Цю причину можна вважати основною, тому що останнім часом виходить велика кількість рестайлінгових версій або нових моделей автомобілів.
Природно, ніхто не буде тримати старий автомобіль в салоні вічно. Везуть такі машини на спеціальну стоянку під відкритим небом. Найчастіше їх дуже багато, бо накопичуються вони протягом декількох років.
У таких машин, як правило, немає багато перспектив. Іноді вони все ж знаходять нового господаря в особі працівника заводу, на якому авто було зібране. Він може домовитися з керівництвом і придбати автомобіль за дуже вигідною ціною.
Ще один спосіб реалізації – продаж за початковою ціною, але при цьому з купою додаткових бонусів. Ними може стати комплект зимової гуми, безкоштовне ТО протягом року і багато іншого.
Але, на жаль, не всім так щастить. Більшість машин так і залишаються стояти на вулиці.
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…
Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…
Корозія - біда, яка рано чи пізно торакається кожного автомобілю. Не в останню чергу вона…
Переважна більшість угод по купівлі автомобілів в Україні укладається щодо вживаних авто. Головним фактором при…