Представники японської компанії Mitsubishi опублікували новий план розвитку бренду, який отримав назву Drive for Growth. Стратегія розрахована на три роки, протягом яких буде представлено 11 новинок, шість з яких будуть абсолютно новими моделями, передає Твоя МАШИНА.
Топ-менеджери компанії Mitsubishi під час спілкування з журналістами розповіли, що в перелік зазначених автомобілів уже включені кросовер Mitsubishi Eclipse Cross і мінівен Mitsubishi Xpander, представлений в Індонезії в 2017 році. Згідно з новою стратегією Drive for Growth компанія Mitsubishi збільшить обсяг інвестицій в розробки та інновації – близько 1 мільярда доларів.
Представники Mitsubishi розраховують, що виведення на ринок нових моделей і впровадження інновацій допоможе досягти зростання доходів.
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…