Представники японської компанії Mitsubishi опублікували новий план розвитку бренду, який отримав назву Drive for Growth. Стратегія розрахована на три роки, протягом яких буде представлено 11 новинок, шість з яких будуть абсолютно новими моделями, передає Твоя МАШИНА.
Топ-менеджери компанії Mitsubishi під час спілкування з журналістами розповіли, що в перелік зазначених автомобілів уже включені кросовер Mitsubishi Eclipse Cross і мінівен Mitsubishi Xpander, представлений в Індонезії в 2017 році. Згідно з новою стратегією Drive for Growth компанія Mitsubishi збільшить обсяг інвестицій в розробки та інновації – близько 1 мільярда доларів.
Представники Mitsubishi розраховують, що виведення на ринок нових моделей і впровадження інновацій допоможе досягти зростання доходів.
Днями стало відомо, що японські автогіганти Honda і Nissan мають намір об'єднатися в один концерн.…
Хетчбеки користуються в Україні великою популярністю, завдяки своїй компактності, ціні та економічності. Водночас деякі моделі…
Незважаючи на популярність кросоверів, повнорозмірні седани зберігають високий попит серед автомобілістів, які цінують простір, комфорт…
Побачивши синій або сизий дим із вихлопної труби автомобіля, автомобілісти зі стажем хапаються за серце.…
Зазвичай седани воліють купувати через їхній комфорт, економічність і практичність. Але нерідко ці автомобілі здатні…
Приладова панель є основним джерелом інформації про стан автомобіля в даний момент часу. Водії постійно…