Відновлення обов’язкового техогляду особистого автотранспорту може стати справжнім кошмаром для власників старих іномарок, які нещодавно було розмитнені в Україні. Більшість таких авто можуть не отримати дозволу для подальшої експлуатації.
Про це заявив голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і автодилерів Олег Назаренко.
За його словами, введення обов’язкового техогляду несе в собі великі корупційні ризики.
Експерт нагадав, що Україна у 2014 році, підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, взяла на себе зобов’язання протягом 5 років ввести обов’язковий техогляд легкових і вантажних автомобілів. Зараз мова йде про закон «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту у відповідність з актами Європейського Союзу». Закон регламентує введення нової норми 35-2 в закон «Про дорожній рух». Так, з 1 січня 2020 року ТЗ категорій L3, L4, L5 и L7 та L3e, L4e, L5e и L7e підлягатимуть обов’язковій перевірці.
На думку Назаренка, близько 90% вживаних авто, які ще недавно були «євробляхами», техогляд просто не пройдуть.
«У них, наприклад, повирізали каталізатори, а акцент робиться, відповідно до директив ЄС, навіть не на безпеку автомобіля, а на екологічність», – пояснив він.
Оскільки більшість авто на українському ринку – це старі іномарки, то є ризик, що левова частка автомобілістів просто позбудуться своїх «залізних коней».
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…