Найбільші авторинки Литви майже порожні. Тепер дешеві «євробляхи» нікому не потрібні.
Наприклад на авторику у Вільнюсі майже усі заклади інфраструктури зачинені. Закриті кафе, пункти оформлення автомобілів, а майданчики з автомобілями на продаж безлюдні. Основні покупці автомобілів в Литві тепер – місцеві, молдавани та болгари. Українці майже не беруть.
Литовські перекупи виявились не готовими до різких змін українського законодавства. Основна маса автомобілів, які тут продаються – 2002 – 2008 року випуску і 95% з них – дизельні. А якраз на старі дизельні авто у нас тепер найбільший акциз.
Можливо, незабаром литовці підлаштуються під нові реалії та змінять асортимент. І тоді в Литву знову поїдуть за автомобілями, в тому числі з України. Але є ще негативний імідж Литви як “автошроту” Європи. Це відлякує покупців, хоча це не зупиняло “євробляхерів”.
Офіційна плата за ввезення будь-якого авто з Європи – 60 євро. Це найдешевша плата у Європі. Окрім того, перевага литовських авторинків – у величезному виборі, відсутності мовного бар’єру для українців, доступних цінах та сприятливими законами для автобізнесу.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…