Найбільші авторинки Литви майже порожні. Тепер дешеві «євробляхи» нікому не потрібні.
Наприклад на авторику у Вільнюсі майже усі заклади інфраструктури зачинені. Закриті кафе, пункти оформлення автомобілів, а майданчики з автомобілями на продаж безлюдні. Основні покупці автомобілів в Литві тепер – місцеві, молдавани та болгари. Українці майже не беруть.
Литовські перекупи виявились не готовими до різких змін українського законодавства. Основна маса автомобілів, які тут продаються – 2002 – 2008 року випуску і 95% з них – дизельні. А якраз на старі дизельні авто у нас тепер найбільший акциз.
Можливо, незабаром литовці підлаштуються під нові реалії та змінять асортимент. І тоді в Литву знову поїдуть за автомобілями, в тому числі з України. Але є ще негативний імідж Литви як “автошроту” Європи. Це відлякує покупців, хоча це не зупиняло “євробляхерів”.
Офіційна плата за ввезення будь-якого авто з Європи – 60 євро. Це найдешевша плата у Європі. Окрім того, перевага литовських авторинків – у величезному виборі, відсутності мовного бар’єру для українців, доступних цінах та сприятливими законами для автобізнесу.
У Європі почали використовувати новий автомобільний знак у вигляді білого ромба на синьому тлі. Водіїв…
Водіння автомобіля часто пов'язане з різного роду стресами. Тому в Україні нікого не здивуєш водієм,…
Юристи б'ють на сполох через почастішання випадків незаконного притягнення водіїв за одне дріб'язкове порушення. Деяким…
Іноді зміни в ПДР в Україні проходять повз увагу водіїв, що потім створює масу непорозумінь…
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…