Mercedes і Audi недавно почали випуск так званих м’яких гібридів MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) зі стартер-генераторами, які працюють на 48-вольтовій електромережі.
Така гібридна установка являє собою стартер-генератор з ремінним приводом від колінвала силового агрегату внутрішнього згоряння, а також невеликий літій-іонний акумулятор. Цей додатковий вантаж не дозволяє пересуватися на чистій електричній тязі, зате маленький електродвигун дозволяє основному мотору в перші секунди розгону розслабитися і працює в рамках системи старт-стоп, швидко включаючи ДВЗ при необхідності. А при гальмуванні агрегат переходить в режим генератора і починає запасати енергію в акумуляторі. Всі елементи такої гібридної системи досить компактні і можуть бути встановлені в будь-яку серійну модель. Варто сказати, що при цьому збережеться штатна 12-вольтова батарея для живлення бортової електромережі.
Першим 48-вольтовим гібридом бренду стане BMW 520d з 2,0-літровим 190-сильним дизельним мотором.
Економія палива, як запевняють інженерів компанії, може досягати 0,3 л / 100 км.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…