Електрокар MINI Cooper SE проїде трасу Нюрбургрінга без гальм.
Таким чином, компанія MINI хоче продемонструвати ефективну роботу системи рекуперації на MINI Cooper SE, що включає в себе два режими. Варто сказати, що в режимі рекуперації електромотор починає відігравати роль генератора і тим самим повертає частину енергії, яка виникає при гальмуваннях, знову в акумуляторну батарею.
Наприклад, на моделі Audi e-tron система рекуперації функціонує під час вповільнень до 0,3 g, що дозволяє повернути в батарею до 30% енергії. При цьому на електрокарі MINI Cooper SE існує два режими інтенсивності – стандартний – 0,19 g і так званий «м’який» – 0,11 g. Кожен з них можна вибрати завдяки тумблеру на центральній консолі.
Наскільки успішним виявиться експеримент MINI Cooper SE на трасі Нюрбургринга, покаже час.
Якщо вам здається, що всі шини однакові — гумові, круглі і чорні, то ви взагалі…
Якщо при виїзді на заміську трасу ви помічаєте, що на швидкості 80 км/год і вище…
Кожен водій хоча б раз опинявся в ситуації, коли починає блимати лампочка низького рівня палива…
Останнє дослідження Страхового інституту дорожньої безпеки США (IIHS) продемонструвало тривожну статистику — з кінця 90-х…
Катайська компанія Xiaomi призначила свого офіційного представника в Україні в питанні реалізації автомобільної продукції бренду.…
У Китаї розгорівся міжнародний скандал з експортом за кордон нових автомобілів місцевими виробниками. Як повідомляє…