Електрокар MINI Cooper SE проїде трасу Нюрбургрінга без гальм.
Таким чином, компанія MINI хоче продемонструвати ефективну роботу системи рекуперації на MINI Cooper SE, що включає в себе два режими. Варто сказати, що в режимі рекуперації електромотор починає відігравати роль генератора і тим самим повертає частину енергії, яка виникає при гальмуваннях, знову в акумуляторну батарею.
Наприклад, на моделі Audi e-tron система рекуперації функціонує під час вповільнень до 0,3 g, що дозволяє повернути в батарею до 30% енергії. При цьому на електрокарі MINI Cooper SE існує два режими інтенсивності – стандартний – 0,19 g і так званий «м’який» – 0,11 g. Кожен з них можна вибрати завдяки тумблеру на центральній консолі.
Наскільки успішним виявиться експеримент MINI Cooper SE на трасі Нюрбургринга, покаже час.
Коли сідаєш за кермо легендарного авто очікування високі. А коли це ще й новий Honda…
У Верховній Раді обговорюють законопроєкт, що посилює штрафи за систематичні порушення ПДР, з метою покращення…
Молодість, амбіції, перші серйозні кроки в кар'єрі... Це час, коли хочеться не просто їздити за…
Велика Британія передає Україні зенітно-ракетні комплекси Raven на шасі Supacat HMT 600, які забезпечують високу…
У 2025 році дизельні кросовери продовжують залишатися актуальними для українських водіїв, особливо для тих, хто…
Дізнайтеся, як захистити свої права при незначних порушеннях ПДР та уникнути штрафів за допомогою усних…