Електрокар MINI Cooper SE проїде трасу Нюрбургрінга без гальм.
Таким чином, компанія MINI хоче продемонструвати ефективну роботу системи рекуперації на MINI Cooper SE, що включає в себе два режими. Варто сказати, що в режимі рекуперації електромотор починає відігравати роль генератора і тим самим повертає частину енергії, яка виникає при гальмуваннях, знову в акумуляторну батарею.
Наприклад, на моделі Audi e-tron система рекуперації функціонує під час вповільнень до 0,3 g, що дозволяє повернути в батарею до 30% енергії. При цьому на електрокарі MINI Cooper SE існує два режими інтенсивності – стандартний – 0,19 g і так званий «м’який» – 0,11 g. Кожен з них можна вибрати завдяки тумблеру на центральній консолі.
Наскільки успішним виявиться експеримент MINI Cooper SE на трасі Нюрбургринга, покаже час.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…