Європейська організація з перевірки транспортних засобів вирішила змінити методику Euro NCAP і провести більш жорсткий краш-тест японського електрокара.
Основна ідея краш-тесту полягала в тому, щоб змоделювати удар об дерево при швидкості, що перевищує ту, яка застосовується в звичних краш-тестах, і подивитися, як можна поліпшити методи аварійного порятунку, щоб дістати тих, хто виявився в заблокованих авто.
Для цього експерименту фахівці німецької компанії DEKRA об’єдналася з дослідниками з Університетського медичного центру Геттінгена і розбили електрокара Nissan Leaf першого покоління.
Під час тестів електромобіль розбили об стовп зі швидкістю в 75 км/год, тоді як в стандартних тестах цей показник становить 50 км/год. Результат вразив – Leaf практично зігнувся навпіл.
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…
В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…
У повсякденній метушні кожен може забути щось вдома, на роботі або в гостях. Особливо це…