Європейська організація з перевірки транспортних засобів вирішила змінити методику Euro NCAP і провести більш жорсткий краш-тест японського електрокара.
Основна ідея краш-тесту полягала в тому, щоб змоделювати удар об дерево при швидкості, що перевищує ту, яка застосовується в звичних краш-тестах, і подивитися, як можна поліпшити методи аварійного порятунку, щоб дістати тих, хто виявився в заблокованих авто.
Для цього експерименту фахівці німецької компанії DEKRA об’єдналася з дослідниками з Університетського медичного центру Геттінгена і розбили електрокара Nissan Leaf першого покоління.
Під час тестів електромобіль розбили об стовп зі швидкістю в 75 км/год, тоді як в стандартних тестах цей показник становить 50 км/год. Результат вразив – Leaf практично зігнувся навпіл.
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…