Продажі автомобілів бренду на ринку КНР знижуються протягом останніх років. Наприклад, в 2018 році місцеві дилери продали лише 58 тисяч «Ліфанів». Це дуже низький показник для 23-мільйонного ринку.
У 2019-му виробництво даних авто на заводах компанії, розташованих в Китаї і зовсім припинилися, і невідомо, чи запустять конвеєри підприємств знову. Несприятливу ситуацію підтверджує свіжа статистика Китайської асоціації автовиробників: у вересні своїх власників знайшли 123 авто, а в жовтні – лише 6 машин.
В Україні найпопулярнішою моделлю бренду був седан Lifan 520. Також бренд був представлений на нашому ринку хетчбеками та кросоверами.
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…