Продажі автомобілів бренду на ринку КНР знижуються протягом останніх років. Наприклад, в 2018 році місцеві дилери продали лише 58 тисяч «Ліфанів». Це дуже низький показник для 23-мільйонного ринку.
У 2019-му виробництво даних авто на заводах компанії, розташованих в Китаї і зовсім припинилися, і невідомо, чи запустять конвеєри підприємств знову. Несприятливу ситуацію підтверджує свіжа статистика Китайської асоціації автовиробників: у вересні своїх власників знайшли 123 авто, а в жовтні – лише 6 машин.
В Україні найпопулярнішою моделлю бренду був седан Lifan 520. Також бренд був представлений на нашому ринку хетчбеками та кросоверами.
Сьогодні автомобілі на механіці поступово відходять у минуле, але на вторинному ринку ще достатньо таких…
Взимку обмерзання автомобіля, який зберігається на вулиці, практично неминуче. Нерідко ця проблема не тільки загрожує…
Седани поступово втрачають позиції, віддаючи лідерство на автомобільному ринку кросоверам. Однак багато українців, як і…
Для водіїв-початківців далеко не кожен автомобіль підходить. Серед іншого досвідчені автомобілісти нерідко відмовляють новачків від…
Японська компанія Subaru ніколи не гналася за естетикою у своїх автомобілях, віддаючи перевагу практичності, продуктивності…
Не випадково автоексперти регулярно нагадують автовласникам про рекомендації виробників у питанні використання того чи іншого…