Продажі автомобілів бренду на ринку КНР знижуються протягом останніх років. Наприклад, в 2018 році місцеві дилери продали лише 58 тисяч «Ліфанів». Це дуже низький показник для 23-мільйонного ринку.
У 2019-му виробництво даних авто на заводах компанії, розташованих в Китаї і зовсім припинилися, і невідомо, чи запустять конвеєри підприємств знову. Несприятливу ситуацію підтверджує свіжа статистика Китайської асоціації автовиробників: у вересні своїх власників знайшли 123 авто, а в жовтні – лише 6 машин.
В Україні найпопулярнішою моделлю бренду був седан Lifan 520. Також бренд був представлений на нашому ринку хетчбеками та кросоверами.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…