Компанія Audi представила оновлену версію зарядженого купе RS5 і лифтбека RS5 Sportback. Автомобілі отримали змінену зовнішність у стилі представлених раніше звичайних рестайлінгових A5 і S5, а також обзавелися новим мультимедійним комплексом.
Купе і ліфтбек можна відрізнити від попередників завдяки більш широким радіаторним ґратам, над якими з’явилися додаткові тонкі повітрозабірники, покликані нагадати про знамениту Audi Sport quattro середини 1980-х. Крім того, змінилася форма бічних «спідниць». Нарешті, про приналежність до RS-сімейства говорять затемнені світлодіодні головні фари.
Що стосується салону, то для новинок став доступний 10,1-дюймовий тачскрін вдосконаленої інформаційно-розважальної системи MMI на платформі MIB3 з більш потужним процесором. Як і раніше, в розпорядженні водія повністю цифрова приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма.
Силова устав нока не змінилася. Оновлені Audi RS5 і RS5 Sportback оснащені 2,9-літровою твін-турбо «шісткою», що розвиває 450 к.с. і 600 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Обидва автомобілі здатні набирати першу «сотню» за 3,9 сек., а їх максимальна швидкість примусово обмежена 250 км на годину. За додаткову плату електронний обмежувач перенесуть на позначку 280 км на годину.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…