Автосвіт

Крутіше, ніж Cadillac: в мережі показали перші прототипи Таврії (Фото)

Наша знаменита Таврія могла мати зовсім інший вигляд. Давайте подивимося, які були прототипи у бюджетного авто.

ЗАЗ-1104 і ЗАЗ-1106


Як тільки перша Таврія зійшла з конвеєра конструктори з ентузіазмом взялися за створення більш перспективної моделі ЗАЗ-1104. На превеликий жаль, ця технологія не просунулася далі неходового макета. Та ж доля була і наступної моделі ЗАЗ-1106.

ЗАЗ-110328 “Ладога”

Очікувалося, що Ладога попливе по російським і українським дрогам вже в 2002 році. У серпні 2001 року ця машина вже навіть була показана на виставці в Москві. Збирати авто планували на одному з оборонних підприємств в Санкт-Петербурзі.

В якості донора виступила «Славута». Конструктори зберегли основну начинку. Але змінили велику кількість елементів авто. Головним чином кузов і систему двигуна. Для полегшення логістики складання автомобіля конструктори пропонували використовувати досить багато російських комплектуючих.

Головною відмінністю нової моделі повинні були стати фари від ВАЗ-2110. Використання нових фар впливало на дизайн багатьох деталей капота, крил і переднього бампера. А це змушувало змінювати дизайн і заднього бампера, облицювання радіатора, накладки порога. І це ще не повний список.

В якості силового агрегату поставили двигун 1.3 MPI з розподілені уприскуванням робочим об’ємом 1,3 літра і потужністю в 70 кінських сил.

Але на жаль, далі першого і єдиного виставкового екземпляра справа не пішла.

ЗАЗ-1109 «Таврія-Електро»

Робота над цією моделлю українського електрокара почалася більше 30 років тому. З моменту створення дослідного зразка на основі ЗАЗ-968.

Шкода, що після перших успіхів процес створення авто застряг через недостатній рівень розвитку технологій виробництва акумуляторних батарей для електроавто. Однак, в 1994 році «Таврія-Електро» успішно пройшла випробування, і їй було присвоєно індекс ЗАЗ-1109.

ЗАЗ-1701 і ЗАЗ-1702

ЗАЗ-1701 – трьохдверний універсал з ресорною задньою підвіскою.

Комплектація авто дозволяла доопрацювати цю модель до повнопривідної.

ЗАЗ-1702 (раніше ЗАЗ 1305) був створений ще в 1992 році з можливістю використовувати під кузова всілякого призначення (Рефрижиратор, напівпричепи та ін).

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025