Автосвіт

Крутіше, ніж Cadillac: в мережі показали перші прототипи Таврії (Фото)

Наша знаменита Таврія могла мати зовсім інший вигляд. Давайте подивимося, які були прототипи у бюджетного авто.

ЗАЗ-1104 і ЗАЗ-1106


Як тільки перша Таврія зійшла з конвеєра конструктори з ентузіазмом взялися за створення більш перспективної моделі ЗАЗ-1104. На превеликий жаль, ця технологія не просунулася далі неходового макета. Та ж доля була і наступної моделі ЗАЗ-1106.

ЗАЗ-110328 “Ладога”

Очікувалося, що Ладога попливе по російським і українським дрогам вже в 2002 році. У серпні 2001 року ця машина вже навіть була показана на виставці в Москві. Збирати авто планували на одному з оборонних підприємств в Санкт-Петербурзі.

В якості донора виступила «Славута». Конструктори зберегли основну начинку. Але змінили велику кількість елементів авто. Головним чином кузов і систему двигуна. Для полегшення логістики складання автомобіля конструктори пропонували використовувати досить багато російських комплектуючих.

Головною відмінністю нової моделі повинні були стати фари від ВАЗ-2110. Використання нових фар впливало на дизайн багатьох деталей капота, крил і переднього бампера. А це змушувало змінювати дизайн і заднього бампера, облицювання радіатора, накладки порога. І це ще не повний список.

В якості силового агрегату поставили двигун 1.3 MPI з розподілені уприскуванням робочим об’ємом 1,3 літра і потужністю в 70 кінських сил.

Але на жаль, далі першого і єдиного виставкового екземпляра справа не пішла.

ЗАЗ-1109 «Таврія-Електро»

Робота над цією моделлю українського електрокара почалася більше 30 років тому. З моменту створення дослідного зразка на основі ЗАЗ-968.

Шкода, що після перших успіхів процес створення авто застряг через недостатній рівень розвитку технологій виробництва акумуляторних батарей для електроавто. Однак, в 1994 році «Таврія-Електро» успішно пройшла випробування, і їй було присвоєно індекс ЗАЗ-1109.

ЗАЗ-1701 і ЗАЗ-1702

ЗАЗ-1701 – трьохдверний універсал з ресорною задньою підвіскою.

Комплектація авто дозволяла доопрацювати цю модель до повнопривідної.

ЗАЗ-1702 (раніше ЗАЗ 1305) був створений ще в 1992 році з можливістю використовувати під кузова всілякого призначення (Рефрижиратор, напівпричепи та ін).

Recent Posts

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024

Що робити, якщо пробив колесо на автомобілі, а запаски немає: поради для водіїв

Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…

22.11.2024

Коли краще не заряджати смартфон через прикурювач в автомобілі

Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…

22.11.2024

Як заощадити 2000 гривень на заправці автомобіля: експерт дав водіям просту пораду

В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…

22.11.2024