Німецькі тюнери прокачали круту модель від Audi.
Хардкорне крос-купе отримало доопрацьовану силову установку, а також повний комплект аеродинамічного обважування, в який увійшли передня «спідниця», вставки на задній «спідниці», включаючи здвоєні патрубки вихлопної системи і розширений задній спойлер на даху.
Як завжди, ABT Sportsline пропонує вибір колісних дисків на замовлення. Клієнтам доступні три різні моделі: GR в глянсовому чорному або матовому чорному, HR Aero в темному сірому і HR-F в сріблі. Усі ці колеса пропонуються в розмірі 22 дюймів, хоча версія HR-F також поставляється в 23-дюймовому виконанні.
Завдяки роботі фахівців ABT Power потужність 4,0-літрового двигуна V8 TDI зросла з 435 к.с. до 510 к.с.. Піковий крутний момент також збільшився з 900 до 970 Нм. В результаті, гігантський крос розганяється з нуля до «сотні» за 4,6 секунди, в порівнянні з 4,8 секундами в серійному SQ8.
Інженери ABT також поліпшили динаміку великого позашляховика завдяки триступеневому понижувальному комплекту ABT Level Control (ALC) для адаптивної пневматичної підвіски. Опускаючи центр ваги, Audi SQ8 ABT повинен забезпечити поліпшені керованість на поворотах. Система ALC пропонує режими Comfort, Sport and Loading Level, які знижують SQ8 на 65 мм в порівнянні з режимом Comfort в стандартній моделі.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…