Фірма Laffite Supercars з офісами в США почала приймати замовлення на позашляховик X-Road.
Дана новинка зібрана в стилі прототипів для «Дакара» і коштує від 465 000 доларів за версію з LS3 V8 6.2 і від 545 000 доларів за електричний варіант. Виходить, що початковий X-Road вартує удвічі дорожче Lamborghini Urus.
В основі Laffite X-Road лежить рама з молібденового сплаву, розроблена фірмою G-TEC. Зовнішні панелі кузова, виконані з легкого композитного матеріалу, адже маса позашляховика становить всього 1 300 кілограмів. В якості силового агрегату пропонується використовувати джіемівський LS3 V8 6.2, потужністю від 470 до 730 кінських сил. До того ж, клієнти Laffite можуть вибрати повністю електричну версію, але подробиць про неї поки немає.
Привід у X-Road – задній. КПП – 5-ступінчаста або 6-ступінчаста, в останньому випадку з підрульовими пелюстками. Ходи підвісок понад 40 сантиметрів. З динамічних характеристик Laffite X-Road вказана тільки гранична швидкість – 230 км/год.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…