Електричний Mercedes-Benz EQV проходить зимові тести на витривалість в Швеції, на полігоні поряд з полярним колом, довівши свою працездатність в екстремальних умовах.
Протягом декількох тижнів команда з 30 інженерів управляла EQV по крижаних дорогах і глибокому снігу при температурі, яка досягала мінус 30 градусів за Цельсієм.
Застосовуючи особливу вимірювальну техніку, команда змогла оцінити вплив сильного холоду на керованість, ергономіку і комфорт.
Відомо, що електричний мінівен комплектується вбудованою функцією швидкої зарядки, яка дає можливість заряджати батарею від 10 до 80% протягом 45 хвилин незалежно від температури. Віддача самої силової установки перевищує 200 к.с..
Подейкують, що ціни на німецьку новинку починатимуться від 70 тисяч євро.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…