Керівник французької марки Peugeot Жан-Філіп Імпарато розповів про причини скорочення лінійки купе і кабріолетів. Уся справа в тому, що для розробки дводверних моделей необхідні вагомі інвестиції, а на сьогоднішній день компанії вважають за краще вкладатися в електрифікацію, безпілотні технології та високошвидкісний зв’язок 5G.
У своєму інтерв’ю британському журналу Autocar топ-менеджер підкреслив, що з симпатією ставиться до машин з кузовами купе і кабріолет, але обмеженість фінансування змушує його і керівників інших автомобільних концернів чимось жертвувати, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Справа в тому, що розробка автомобілів в кузові купе або кабріолет вимагає великих грошових і ресурсних витрат, при цьому виробничі тиражі «нішевих» моделей зовсім невеликі, тому інвестиції в них економічно невиправдані. Такий стан змушує відмовлятися від непрактичних кузовів навіть великі автоконцерни, зокрема Volkswagen і Mercedes-Benz – у відставку відправлений Beetle, не отримає наступника S-Class в кузові Coupe.
У світі автомобілебудування настають революційні зміни в галузі безпеки. Найближчими роками практично всі нові моделі…
Колір автомобіля для більшості автомобілістів має суто естетичне, інколи практичне та економічне значення. Мало хто…
Українці продовжують виявляти стійкий інтерес до вживаних автомобілів, імпортованих з-за кордону. Згідно з даними, наданими…
У Закарпатському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) відреагували на звинувачення…
З 1 травня набули чинності нові зміни до Правил дорожнього руху (ПДР) в Україні. Серед…
В Україні незабаром може з'явитися новий штраф для автовласників. Законопроєкт №10216 вже внесено на розгляд…