Керівник французької марки Peugeot Жан-Філіп Імпарато розповів про причини скорочення лінійки купе і кабріолетів. Уся справа в тому, що для розробки дводверних моделей необхідні вагомі інвестиції, а на сьогоднішній день компанії вважають за краще вкладатися в електрифікацію, безпілотні технології та високошвидкісний зв’язок 5G.
У своєму інтерв’ю британському журналу Autocar топ-менеджер підкреслив, що з симпатією ставиться до машин з кузовами купе і кабріолет, але обмеженість фінансування змушує його і керівників інших автомобільних концернів чимось жертвувати, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Справа в тому, що розробка автомобілів в кузові купе або кабріолет вимагає великих грошових і ресурсних витрат, при цьому виробничі тиражі «нішевих» моделей зовсім невеликі, тому інвестиції в них економічно невиправдані. Такий стан змушує відмовлятися від непрактичних кузовів навіть великі автоконцерни, зокрема Volkswagen і Mercedes-Benz – у відставку відправлений Beetle, не отримає наступника S-Class в кузові Coupe.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…