Згідно з новими даними, опублікованими Європейською асоціацією автовиробників (ACEA), заводські зупинки в результаті кризи COVID-19 призвели до значних втрат виробництва, які на сьогоднішній день становлять 1 465 415 автомобілів.
Ця цифра, що охоплює легкові автомобілі, вантажівки, мікроавтобуси, автобуси і міжміські автобуси, зросла з 1,2 мільйона одиниць, відмічених минулого тижня.
АСЕА застерігає, що число може зрости в разі, якщо зупинка виробництва триватиме або більше заводів зупиняться. В даний час, середня тривалість закриття виробництва у всьому ЄС становить 18 робочих днів.
Що стосується зайнятості, то перерва у виробництві торкнулася як мінімум 1 133 536 осіб, задіяних в автомобільній промисловості ЄС, минулого тижня цей показник був на рівні 1 110 107 чол. Наведені цифри відноситься тільки до людей, безпосередньо зайнятих на виробництві транспортних засобів; вплив на автомобільний ланцюжок поставок явно набагато вище, відзначають в АСЕА.
Одним із факторів популярності гібридних кросоверів є їхня економічність. Однак витрата пального для кожної моделі…
Кросовери і позашляховики часто сприймаються як автомобілі одного класу, але між ними є ключові відмінності,…
Японські автомобілі славляться своїми надійністю і продуктивністю, зокрема і в частині двигунів. Однак деякі моделі…
Купівля першого автомобіля - подія хвилююча, але часто супроводжується помилками, які можуть обійтися дорого. Особливо,…
Японський бренд Honda відомий надійними і довговічними автомобілями, проте навіть у цього японського бренду є…
Купівля автомобіля з пробігом - це спосіб заощадити гроші, але важливо пам'ятати про приховані ризики.…