Згідно з новими даними, опублікованими Європейською асоціацією автовиробників (ACEA), заводські зупинки в результаті кризи COVID-19 призвели до значних втрат виробництва, які на сьогоднішній день становлять 1 465 415 автомобілів.
Ця цифра, що охоплює легкові автомобілі, вантажівки, мікроавтобуси, автобуси і міжміські автобуси, зросла з 1,2 мільйона одиниць, відмічених минулого тижня.
АСЕА застерігає, що число може зрости в разі, якщо зупинка виробництва триватиме або більше заводів зупиняться. В даний час, середня тривалість закриття виробництва у всьому ЄС становить 18 робочих днів.
Що стосується зайнятості, то перерва у виробництві торкнулася як мінімум 1 133 536 осіб, задіяних в автомобільній промисловості ЄС, минулого тижня цей показник був на рівні 1 110 107 чол. Наведені цифри відноситься тільки до людей, безпосередньо зайнятих на виробництві транспортних засобів; вплив на автомобільний ланцюжок поставок явно набагато вище, відзначають в АСЕА.
Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…