Агенція Memac Ogilvy з Дубаю створило для японського автовиробника рекламний ролик «Honda: #StayHome».
35-секундний ролик присвячений не стільки конкретному автомобілю чи навіть самій компанії Honda, скільки темі «карантину».
Відео закінчується словами «Залишайтесь вдома, поки ми не зможемо знову сісти за кермо».
Догляд за автомобілем є обов'язковим елементом його експлуатації, якщо ви хочете, щоб транспортний засіб служив…
Останніми днями в Україні встановилася дощова погода. У цей період автомобілісти можуть зазнавати труднощів із…
Вибір правильного автомобіля з повним приводом може бути ключовим рішенням для тих, хто шукає надійний…
Водіям автомобілів пропонується простий і ефективний спосіб знизити витрату пального своїх автомобілів всього за кілька…
У світі автомобілів відбуваються постійні зміни, і однією з них стає дедалі поширеніше застосування електронних…
У пошуку ідеального автомобіля для роботи і сімейних поїздок багато автолюбителів надають перевагу хетчбекам -…