Агенція Memac Ogilvy з Дубаю створило для японського автовиробника рекламний ролик «Honda: #StayHome».
35-секундний ролик присвячений не стільки конкретному автомобілю чи навіть самій компанії Honda, скільки темі «карантину».
Відео закінчується словами «Залишайтесь вдома, поки ми не зможемо знову сісти за кермо».
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…