Фахівці Фраунхоферського інституту хімічних технологій, що в Німеччині, продемонстрували інноваційний пластиковий розподільний вал.
Розробники вважають, що композитний елемент двигуна дозволить домогтися зниження маси мотора, вартості автомобіля, а також спростить складальний процес.
Технологія поки представлена лише у вигляді демонстраційного зразка, а створена вона була в співробітництві з MAHLE Group, Daimler, SBHPP/Vyncolit і компанією Georges Pernoud Group. Для виготовлення деталі використали посилене волокно термореактивного полімеру. Даний матеріал має високу міцність, а в найбільш критичних точках він посилений вставками з алюмінію. Фахівці заявляють, що модуль здатний витримувати високі температури на тлі серйозного механічного або хімічного впливу.
Застосування нового елемента дозволить знизити вартість виробництва автомобілів за рахунок використання заготовок, близьких за формою до кінцевої деталі. Також варто відзначити і те, що термін служби термореактивних полімерних ливарних форм становить близько 500 000 циклів, що набагато більше, ніж у алюмінієвих прес-форм високого тиску.
Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…
Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…
Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…
Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…
Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…
Сучасні автомобілі часто викликають питання щодо надійності та доцільності подальшої експлуатації вже після 300-400 тисяч…