Фахівці Фраунхоферського інституту хімічних технологій, що в Німеччині, продемонстрували інноваційний пластиковий розподільний вал.
Розробники вважають, що композитний елемент двигуна дозволить домогтися зниження маси мотора, вартості автомобіля, а також спростить складальний процес.
Технологія поки представлена лише у вигляді демонстраційного зразка, а створена вона була в співробітництві з MAHLE Group, Daimler, SBHPP/Vyncolit і компанією Georges Pernoud Group. Для виготовлення деталі використали посилене волокно термореактивного полімеру. Даний матеріал має високу міцність, а в найбільш критичних точках він посилений вставками з алюмінію. Фахівці заявляють, що модуль здатний витримувати високі температури на тлі серйозного механічного або хімічного впливу.
Застосування нового елемента дозволить знизити вартість виробництва автомобілів за рахунок використання заготовок, близьких за формою до кінцевої деталі. Також варто відзначити і те, що термін служби термореактивних полімерних ливарних форм становить близько 500 000 циклів, що набагато більше, ніж у алюмінієвих прес-форм високого тиску.
Зупинка транспортного засобу поліцією є звичайною справою, якщо в інспектора є на те законні підстави.…
Українські водії почали отримувати незвичайні повідомлення в «Дії» про нарахування їм штрафів за порушення Правил…
У країнах Євросоюзу техогляд обов'язковий практично для всіх механічних транспортних засобів, які експлуатуються населенням. Однак…
Американські автомобілі нерідко зустрічають скептицизм на ринку старих авто, але не варто їх списувати з…
Зимові ранкові години часто приносять автолюбителям додатковий клопіт у вигляді замерзлих лобових стекол. Це не…
Незважаючи на популярність турбованих двигунів, традиційні «атмосферники» залишаються еталоном інженерної майстерності. Вони виробляють високу потужність,…