Альянс Renault, Nissan і Mitsubishi не розпадеться. Замість цього партнери будуть працювати за новою схемою, що отримала назву «еталон-аналог».
Група Renault, Nissan і Mitsubishi розкрила суть нової схеми роботи «еталон-аналог», яка допоможе брендам вижити під час кризи. Фактично компанії розділили між собою сфери впливу: роботу в кожному окремому регіоні очолить бренд, який користується більшою популярністю серед учасників групи. Решта членів альянсу повинні будуть підтягуватися за своїм еталоном-лідером.
Згідно з новою стратегією, компанія Nissan отримає позицію лідера на автомобільному ринку: Японії, Китаю і Північної Америки. Renault – Європа, Південна Америка і Північна Африка. Mitsubishi дістанеться Південно-Східна Азія та Океанія.
У листопаді 2024 року компанія Volkswagen офіційно презентувала Tiguan третього покоління. Новинка отримала повністю оновлений…
Компанія Subaru готується представити оновлений Outback 2026 модельного року. Відомо, що дизайн позашляховика зазнає серйозних…
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…