Альянс Renault, Nissan і Mitsubishi не розпадеться. Замість цього партнери будуть працювати за новою схемою, що отримала назву «еталон-аналог».
Група Renault, Nissan і Mitsubishi розкрила суть нової схеми роботи «еталон-аналог», яка допоможе брендам вижити під час кризи. Фактично компанії розділили між собою сфери впливу: роботу в кожному окремому регіоні очолить бренд, який користується більшою популярністю серед учасників групи. Решта членів альянсу повинні будуть підтягуватися за своїм еталоном-лідером.
Згідно з новою стратегією, компанія Nissan отримає позицію лідера на автомобільному ринку: Японії, Китаю і Північної Америки. Renault – Європа, Південна Америка і Північна Африка. Mitsubishi дістанеться Південно-Східна Азія та Океанія.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…