Альянс Renault, Nissan і Mitsubishi не розпадеться. Замість цього партнери будуть працювати за новою схемою, що отримала назву «еталон-аналог».
Група Renault, Nissan і Mitsubishi розкрила суть нової схеми роботи «еталон-аналог», яка допоможе брендам вижити під час кризи. Фактично компанії розділили між собою сфери впливу: роботу в кожному окремому регіоні очолить бренд, який користується більшою популярністю серед учасників групи. Решта членів альянсу повинні будуть підтягуватися за своїм еталоном-лідером.
Згідно з новою стратегією, компанія Nissan отримає позицію лідера на автомобільному ринку: Японії, Китаю і Північної Америки. Renault – Європа, Південна Америка і Північна Африка. Mitsubishi дістанеться Південно-Східна Азія та Океанія.
Сьогодні в автомобілях працюють десятки електронних систем, що покликані поліпшити життя водіїв та їх пасажирів,…
Останні роки автомобілі Kia в Україні стали дуже популярними, завдяки своїй доступності та технологічності. Але…
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…