За даними консалтингової компанії Knight Frank, пандемія COVID-19 підняла ціни на класичні автомобілі. У першому кварталі цей сегмент зріс на 3,29 відсотка, хоча за останні три місяці 2019-го упав на 7%.
Оновлений індекс інвестиційної привабливості предметів розкоші Luxury Investment Index (KFLII), заснований на даних HAGI (Historic Automobile Group International), показує, що ринок колекційних автомобілів зростав навіть у період піку захворювання. Причому краще за всіх себе показали автомобілі Ferrari.
Зазначається, що за останні 10 років вартість класичних моделей і автоекзотики зросла на 194%.
Tesla переживає непрості часи на європейському ринку. У листопаді 2025 року кількість зареєстрованих електромобілів бренду…
Renault представила новий Clio шостого покоління – оновлений хетчбек, який за габаритами близький до Dacia…
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…