За даними консалтингової компанії Knight Frank, пандемія COVID-19 підняла ціни на класичні автомобілі. У першому кварталі цей сегмент зріс на 3,29 відсотка, хоча за останні три місяці 2019-го упав на 7%.
Оновлений індекс інвестиційної привабливості предметів розкоші Luxury Investment Index (KFLII), заснований на даних HAGI (Historic Automobile Group International), показує, що ринок колекційних автомобілів зростав навіть у період піку захворювання. Причому краще за всіх себе показали автомобілі Ferrari.
Зазначається, що за останні 10 років вартість класичних моделей і автоекзотики зросла на 194%.
Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…