Прем’єра оновленої моделі японської компанії відбулася на Філіппінах. Моделі підправили дизайн зовнішнього вигляду, салон залишився колишнім, як і техніка.
Змін небагато, всі вони пов’язані з дизайном передньої частини: трапецієвидні ґрати тепер перевернуті. Такий же маневр виконали і з L-подібними вставками, в яких у дорогих варіацій знаходяться круглі протитуманні фари. Фари залишаться колишніми, але топ-варіанти отримають світлодіодну оптику.
У салоні все як раніше, нове обладнання філіппінській варіації теж не дісталося. Найбільш бюджетний седан має три подушки безпеки (фронтальні і колінна, для водія), кондиціонер і аудіосистему. В арсеналі топ-версії є мультимедійна система з сенсорним екраном, клімат-контролем, сім подушок, камера заднього огляду, кнопка запуску двигуна.
Агрегати теж збереглися. На Філіппінах седан комплектується бензиновими атмосферними «четвірками» 1NR-FE 1.3 (99 к.с.) і 2NR-FE 1.5 (107 к.с.), обидва працюють в парі з п’ятиступінчастою «механікою» або варіатором.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…