Прем’єра оновленої моделі японської компанії відбулася на Філіппінах. Моделі підправили дизайн зовнішнього вигляду, салон залишився колишнім, як і техніка.
Змін небагато, всі вони пов’язані з дизайном передньої частини: трапецієвидні ґрати тепер перевернуті. Такий же маневр виконали і з L-подібними вставками, в яких у дорогих варіацій знаходяться круглі протитуманні фари. Фари залишаться колишніми, але топ-варіанти отримають світлодіодну оптику.
У салоні все як раніше, нове обладнання філіппінській варіації теж не дісталося. Найбільш бюджетний седан має три подушки безпеки (фронтальні і колінна, для водія), кондиціонер і аудіосистему. В арсеналі топ-версії є мультимедійна система з сенсорним екраном, клімат-контролем, сім подушок, камера заднього огляду, кнопка запуску двигуна.
Агрегати теж збереглися. На Філіппінах седан комплектується бензиновими атмосферними «четвірками» 1NR-FE 1.3 (99 к.с.) і 2NR-FE 1.5 (107 к.с.), обидва працюють в парі з п’ятиступінчастою «механікою» або варіатором.
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…