Фахівці радять звернути увагу на ціну, запах у салоні і фари
Повені, паводки й інші природні катаклізми в середніх широтах, до яких відноситься і Україна, не рідкість. Особливо навесні, коли тануть сніги, розливаються ріки і природа бунтує. Від цього страждають не тільки люди, а й транспортні засоби. Випадків, коли паводок у буквальному сенсі «топив» автомобілі і приводив їх у непридатність, досить багато.
Дуже часто «втоплені» машини відновлюються умілими перекупами, і відправляються на продаж.
Як уберегтися від подібного неліквіду і що має насторожити?
Підозріла щедрість
Одна з головних ознак автомобіля, що «затонув» – ціна, що на 15-20% нижче, ніж на аналогічні авто в інших продавців. Це відразу викликає сумніви, чому транспортний засіб продається дешевше за своїх побратимів такого ж віку, пробігу та технічного стану? А якщо власник при цьому неохоче надає документи, намагаючись приховати родовід авто, підозри повинні тільки посилитися.
Довіряємось нюху
Наслідки «плавання» автомобіля найсильніше позначаються на його салоні. Волога, що просочує сидіння водія і пасажирів, псує оббивку і обшивку, просочується в усі щілини. Тому навіть після ретельної просушки позбавитися від конденсату, підгнилої тканини, здутого пластику і, найголовніше, від гнилистого запаху дуже складно. Тому якщо з відкритих дверей салону авто вдаряє різкий запах пахощів, потрібно насторожитися.
Іржу не приховаєш
Вода – це неминуча корозія металевих елементів. Особливо в тих місцях, де кузов контактувати з вологою не повинен. Головним чином у салоні, під обшивкою, пластиковими накладками, гумовими заглушками. Якщо там видно іржу – є привід задуматися. До речі, коли автомобіль побував у солоній воді, крім слідів корозії може бути видно білий наліт (найлегше його виявити під капотом на алюмінієвих деталях). Він вже точно говорить про те, що контакт з вологою був.
Каламутний погляд
Як виглядають фари та габаритні ліхтарі у старих автомобілях? Вони пітніють через порушення герметичності. Те ж саме відбувається з оптикою автомобіля-потопельника, вона покривається вологою саме зсередини. Причому, ліквідувати її немає можливості. Іноді у фарах навіть застоюються цілі калюжі. Так, найбільш спритні шахраї просто проводять заміну оптики. Але тоді виникає резонне питання: навіщо не зовсім новому автомобілю невинно чисті фари і габарити, і чому їх замінили саме перед продажем?
Їде лише після довгих маніпуляцій
Небажання заводитися з першого разу, гудіння генератора, сигнали «чека» на табло приладів, проблеми в роботі кондиціонера, навігатора, мультимедійної системи, «глюки» бортового комп’ютера – все це наштовхує на думки, що автомобіль відчуває себе не дуже добре, і в майбутньому проблем з ним не оберешся. Звичайно, продавець буде з піною біля рота доводити, мовляв, машина-то вже з пробігом, тому дрібні несправності для неї явище цілком нормальне. Але досвід підказує, що таким умовлянням краще не вірити, а знайти для покупки інший варіант.
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…