Японські ЗМІ повідомили про те, що компактне задньопривідне купе Subaru BRZ знімають з конвеєра.
Втім, на цьому шлях цього задньопривідного японського «самурая», який заслужив славу одного з найбільш драйвових автомобілів сучасності, не закінчиться. Ще восени 2019 року виробник оголосив про розробку наступника BRZ.
Спорткар нового покоління буде розроблений на модульній платформі TNGA і отримає опозитний турбодвигун – компанії врахували критику на адресу 2,0-літрового безнаддувного агрегату у нинішнього BRZ, який явно страждає нестачею тяги на малих обертах. Ймовірно, купе озброять 2,4-літровим двигуном потужністю 260 к.с. від кросовера Subaru Ascent.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…